Gå til innhold

Er det ok å tjene 30 000 i mnd som selger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min skal ha seg ny jobb og fått tilbud på 30 000 i mnd + dekking av kjøring. (med egen bil)

Noen dager hjemmekontor, og noen dager på kontor(pendling)

Er dette OK betalt?

Skal kjøre rundt i 2 fylker, (vi bor på Vestlandet)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det inkludert overtid? om ikke er det ikke så bra i mine øyne. Men om han får overtidsbetalt i tillegg så er det nok helt ok, ingen super lønn, men til å leve med en periode til han får vist hva han kan og kan forhandle seg litt oppover.

Viktig og å se på hvor mye han får per km i bilgodtgjørsle. Bensinprisene har gått mye opp i det siste, så pass på at satsene bedriften bruker er reele for de utgiftene han har med bilen sin per i dag.

Hvem skal dekke egenandel og bonustap ved en eventuell skade på bilen? Verditap på bilen for å ha kjørt mange km.

Det er mye kostnader som følger og dette må man passe på at man får tilbake i kjøregodtgjørslen.

Skrevet

Første linja skulle selvfølgelig være:

Er det inkludert overtid? Er det inkludert så er det ikke så bra i mine øyne.

Litt krøll på tunga der ja;)

Skrevet

I min verden er det en bra lønn for en drittjobb, men det finnes sikkert salgsjobber som er OK også, bare ikke det jeg ville jobbet med om jeg hadde noe valg.

Skrevet

Hvis det er netto du prater om synes jeg det er veldig bra.. Er det brutto er det helt grei bra lønning spør du meg..

Skrevet

Tja, det er vel helt vanlig lønn for mange selger jobber? Antar han har en del frynsegoder i tillegg? Så kommer det jo ann på muligheter for bonuser? Kanskje undersøke om han kan få firmebil istedet for godtgjørelse?

Skrevet

Tusen takk for svar : )

Mange bra poeng der ift. bilen..

Det er ikke overtid utenom..

Og av frynsegoder er det bredbåd,mobil og bærbar pc..pluss en bra yrkesskadeforsikring.

Og fri i helgene og kvelder selvfølgelig : ) (noe jeg nesten ser på som et frynsegode i seg selv,hehe)

30 000 er brutto..

ift. kjøregodtgjørelsen så følger de statens regulativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...