har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 kjenner mye liv, så jeg er ikke så veldig bekymra.. men hva kan det være!? kan det være gangsperr i magen etter mye kynnere?? for det har jeg mye av.. har mest vondt helt nederst i magen.. erfaringer?? har også kjent meg slapp og uvel.. litt ømt når jeg trykker på magen også.. lurer bare på om det bare er meg jeg.. er 38 uker.. håper noen svarer
Snupp@ med 3 barn Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Gikk nettopp med det samme, så slo det meg at jeg hadde ikke vært ordentlig på do på en stund. Var rett og slett masse luft og lettere forstoppet. Det kan jo være det
ane29 Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 hei! bare lurer på hva gangsperr betyr. jeg har hatt ca en million kynnere og kjennes ut som jeg er støl i magen. skikkelig ubehagelig.
Snart mamma til to. ~FØDEKLAR~ Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Gangsperre og støl er det samme.
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 19. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2008 hehe, ja gangsperr og støl er det samme.. jeg er ikkje forstoppa nei.. tvert imot =) hehe.. men ikke noe magesjau heller liksom.. satt tidligere å lurte på om jeg skulle ringe og snakke med de på føden om hva det kan være, men så lenge jeg kjenner bra med liv så følte jeg kanskje at det bare blir litt mas... typisk meg..
mamarama og lille banan Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 har kjent noe lignende jeg også, spesielt etter jeg har vært på do og tisset, og det var en stund siden sist. kjentes ut som nokså kraftige menssmerter, måtte krøke meg sammen. vet ikke om det har noe med urinblæra å gjøre, men det kan jo være så enkelt som at det er ligamentsmerter, at båndene til livmora strekker seg. er jo ganske mye ekspansasjon mot slutten jeg er 30+6 uker på vei.
mammagutten Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 hei i september kommer nr to!! jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. har de siste dagene vært skikkelig øm helt nederst i magen. prøvde å forklare det til jordmor men tror ikke hun helt skjønte hva jeg mente. hun begynte å snakke om et bein som skal ligge helt nederst i magen så om babyen presser mot det kan det stråle smerter ut i resten av området i magen der nede.( litt rotete forklart av meg no hehe..) det er ikke mens smerte vondt men akkurat som det er musklene der nede jeg har vondt i. merker det godt når jeg reiser meg og går. ja til og med bare jeg løfter litt på beina. er veldig ubehagelig! har termin på fredag så håper virkelig ikke jeg på må overtid. for dette er ekstremt ubehagelig. jeg har forresten også hatt MASSE kynnere. så kanskje vi bare er om og støl etter det?:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå