VinterSol+2 Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 ja, det lurer jeg litt på... hehehe. for i dag tok jeg positiv test... og plutselig føler jeg meg gravid.. lissom litt ekstra trøtt, litt kvalm, litt ekstra følsom luktesans, litt "press" i magen, -og jammensann har jeg ikke fått tidenes melkespreng i dag også, før vesla ville ha puppen etter barnehagen... hm... kan det virkelig være sånn? ikke at ALT er det, for all del.. men at mye av det vi går og kjenner på mest er... psykosomatisk? jeg mener; jeg var da gravid i går også...
EnLitenPrins Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Ja, jeg tror faktisk det Med en ang jeg tok testen hadde jeg ingen symptom ! 3 dager etterpå var jeg både kvalm og hadde ømme pupper ! Men tror ikke det er så psykisk nå lenger da...Iallefall ikke med meg Nå spyr jeg, orker faktisk INGENTING, og puppene mine er vonde ! Orker ikke og ha på meg Bh engang !
ea79 Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Hei. Siden jeg ike reagerer på om mensen er borte et par måneder eller tre (da den er så uregelmessig) fant ikke jeg ut at jeg var gravid før jeg var i 10 uke... Men hadde mange symptomer i løpet av disse ukene, blant annet: trøtthet, svimmelhet, kvalme, ømme pupper. Alikevel tenkte jeg ikke på at jeg kunne være gravid. Trodde årsaken var forandringer i livet, ny jobb, stress, sterk varme, eggløsning osv. Men når jeg fikk positiv graviditetstest ble plutselig spesielt kvalmen mye sterkere.. Mye av symptomene er nok rent fysisk men det at de kan forsterkes eller også bringes frem av psyken er jeg ikke i tvil om:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå