lucky_mom Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Noen som er gode på interiør her..? Vi har fått kjelleren fullt av vann, og det må totalrenoveres. Hva ville dere gjort? Varmekabler og fliser? Ser for meg at det blir litt hardt og ukoselig i kjellerstua... Greit nok på vaskerommet og badet, og til nød gangen. Hmmm... Tips noen?
Mammaen til Isak Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Spørs litt på hustype og stil ellers, men sånn som jeg ser det oppi hodet mitt i vårt kommende hus, så blir ikke kjellerstua så veldig stor. Jeg ville hatt skifer gulv og tregulv, litt avhengig av de ulike rommene. Malt panel på vegger og tak. Noe tapet, men ikke i stua. Ville valgt farger i ulike gråtoner, da jeg har litt dilla på det for tida ) Varmekabler er en selvfølge hvis det ikke er vannbåren varme. Spotter i taket, profilerte lister og dører med speil, slike gammeldagse vet du Jeg er ingen interiør ekspert, vet bare åssen jeg selv ville hatt det.
lucky_mom Skrevet 19. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2008 Takk for tips :-) Skifergulv er kjempefint! Det hadde jeg ikke tenkt på.
Mammaen til Isak Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Det er en av mine store favoritter den steinen ) kjempefint er det! Lykke til med oppussing!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Gjerne varmekabler i gang/oppholdsrom hvis det er gulvkaldt og dere ikke har mulighet for peis feks. Ville hatt fliser/vinyl i type gang og heller parkett (eller liknende) på soverom/stuerom. Lagringsrom hadde jeg ikke hatt oppvarmet, og kanskje bare vinyl på gulvet (enkelt å holde rent i alle fall).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå