Gå til innhold

Snart 2 uker uten avføring...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jenta mi har nå ikke hatt avføring på snart 2 uker, før hadde hun det hver dag. Vet at det er vanlig at de kun har avføring en gang i uken, men syns det virker lenge når det nærmer seg 2 uker. Hun promper nesten hele tiden og de lukter ikke akkurat godt, syns også hun er litt mer grinete for tiden. Noen som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har vi 8-dagers sykluser... hver 8 dag kommer det et less...og han er veldig grinete samme dag. Anbefaler sol og måne massasje av magen. har også lært litt refleksologi...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier det kan gå 10 dager hvis du fullammer, skal ha avfv oftere ved mme....

Jeg ville nok satt igang tiltak hvis det gikk over 10 dager med mm..

-sviskesaft/jucie, kan blandes med vann

-Maltekstrakt i mm eller mme.

 

Hvis du ammer er det viktig at du spiser mye fiber, grovt brød etc også er det veldig bra å drikke biola..

 

Kan også prøve å stimulere rundt endetarmsåpåningen ved å bruke en q-tips å stryke forsiktig rundt..

 

noen tips...

 

Hadde kontaktet hs hvis det vedvarer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe du trenger å bekymre deg for! Jenta vår har på det lengste hatt 15 dager mellom! Sist nå hadde hun 12! Har ligget mellom 8-15 dager mellom avføring de siste mnd. Hun pleier å bli litt sutrete og fise endel en dag eller to før avføringen kommer. Så jeg syns det høres ut som om det snart er noe på gang =)

 

Er ikke uvanlig at det kan gå opp til 2 uker når de bare får morsmelk! De blir ikke forstoppet når de får kun det!

 

PS: Jepp, fisene stinker noe vanvittig! Verre enn bæsjebleiene syns jeg =)

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det. De kom i går kveld. Og det var tydeligvis godt å få ut for etterpå var det gode humøret tilbake igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...