Gå til innhold

Når fikk dere brev om ultralydtime?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 15 uker. Venter litt utålmodig nå. Vet at legen har søkt. Hvor lenge før fikk dere beskjed? Har lyst til å ringe å purre, men orker ikke å få surt svar hvis de synes jeg maser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg ikke husker helt feil var jeg vell ca 15 uker på vei.

En venninne av meg fikk aldri innkalling i poste (må ha blitt borte, sykehuset sa den var sendt) Du kan jo ringe sykehuset å høre når du har fått time om det enda går en stund uten at du får den. :)

Skrevet

Jeg fikk brevet i uke 11 ... til Ullevål! Ble glad, fikk plass :)

Skrevet

Fikk brev ca 2 uker etter legetimen, men vet om de som har tatt lenger tid på å...

Ei veninne fikk brevet 3 dager etter legetimen..

Skrevet

fikk brevet 3 dager etter at jm sendte søknad var da bare 10 uker på vei....

Skrevet

hei jeg fkk brev fra riksen i uke 7, til både tidlig ul, vanlig ul og fødeplass!

hvis jeg var deg ville jeg ta kontakrt med sykehuset der du har søkt, og snakke med de! da får du svar og du slipper å vente og lure!

Skrevet

overaskende fort. under 2 uker etter legetimen. var vel i uke 12 ca,men fikk ikke time før i nesten i uke 19 da. to uker igjen. gleder meg.....

Skrevet

Hei! Jeg søkte om fødeplass på Rikshospitalet forrige lørdag, og fikk svar allerede nå på lørdagen. Sammen med dette brevet fikk jeg også time til UL. Skal inn til UL når jeg er 19+0. Er 9+6 i dag, så det er lenge å vente.. Får heldigvis en sniktitt 1. september, da har jeg time til gynekologen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...