Gå til innhold

Dere med barn på rundt 6,7,8 mnd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva pleier dere å finne på om dagen..? Merker at vi fort kjeder oss her i huset. Nå skal de sies at gutten her i huset fort går lei av lekene sine, det er jo litt trist, men jeg har ikke lyst å kjøpe nye hele tiden heller... Syns det er vanskelig å finne på noe å gjøre. Han liker ikke å sitte i vogna, blir lei av å trille tur etter 15 minutter, og vil ikke være i bæresele, for da sitter han fast, og han er veldig urolig. Han liker å krabbe rundt, men blir jo sliten av det..

Trenger tips til noe vi kan finne på. Han kaan ikke sitte enda, så sandkassa er heller ikke noe alternativ... Helt tom for ideer om dagen jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når mi var rundt den alderen så var vi mye ute på bakken. (vis dere har det rundt dere?) gikk på besøk, der var det nye ting å utforske, hehe

men det du kan gjøre er å pakke vekk noen av lekene hans og så bytte etter ei stund. da har han "nye" leker ei stund. eller vis du kjenner noen andre med barn så kan dere "byttelåne" litt?

Skrevet

Ja, det var lurt da! Å byttelåne :) Vi er litt ute og gynger på trampolina av og til, og husker (da sitter han på fanget mitt) men siden han ikke klarer å sitte enda, blir det fort litt slitsomt for meg, og for ryggen hans. hehe..

Tror jeg pakker vekk litt leker, det høres lurt ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...