toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 har ikke spydd i begynnelsen i svangerskapet,men nå så spyr jeg og er kvalm i uke 20 jeg da.flere som er det eller hvert det?kommer det av da?største frykten om det kan være noe galt da?? eller hadde jeg blødd da?
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Hei hei! Du er ikke alene. Jeg er 19+5 og har kasta opp de to siste dagene... Har ikke vært merkbart kvalm etter at jeg slutta å kaste opp i uke 16! Tror ikke noe skal være galt fordi da, noen er jo kvalme hele svangerskapet og får friske fine unger Tulla mi sparker som før iallefall, så jeg velger å tro at alt er fint! Men ring legen din hvis du er bekymra, og lykke til
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 19. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2008 takk for det.får sette meg ned og kjenne etter spark igjen:) får gjøre det vis jeg ikke slutter snart,for det kommer jo bare opp igjen. lykke til videre i svangerskapet du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå