Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 har trynet fult etter denne sommeren:(
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Nei det finnes ikke noe. Du burde komme deg til lege/hudlege og få sjekket om dette er Vitiligo. Har du det flere plasser enn i ansiktet? F.eks på hender og føtter? Vitiligo er ufarlig, men den forsvinner ikke. Må bruke dekkstift og brunkrem her for å skjule flekkene......
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Jeg har kjøpt en krem som heter Anti pigment creme fra Super Glandin. Har kun brukt den i et par uker men ser at de to pigmentflekkene mine er blitt lysere. Men det er jo forskjell på om det er mørke eller hvite flekker du har fått da, mine er mørke
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Ja, det finnes. Både retinol og aha-syrer virker bra til en viss grad, men det mest effektive er noe som heter Hydroquinone. Du kan lese mer om det her: http://en.wikipedia.org/wiki/Hydroquinone Jeg har brukt det selv, selv om det er litt omdiskutert og derfor ikke selges i Norge. I USA selges kremer som inneholder det reseptfritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå