Mamsen og lillegutt Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 F.eks hvis jeg går på H&M og kjøper en genser i str 86 på babyavd,så passer den fint. Men hvis jeg kjøper en genser str86 på smågutteavd så er den veldig stor.... WHY??? trodde at 86 var 86 uansett hvor i butikken de hang....
Gjest Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Aner ikke hvorfor det er slik. Har også opplevd å ha en pysjamas i størrelse 68 og en i str 98 som begge to passet perfekt til mellomste da han var 1 år... Snakk om forskjeller liksom. de var ikke fra samme butikk, men dog.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Merket dette på cubus! Kjøpte to sommerdrakter i str 74 sv merket mohini. (Noe slikt) Den ene er altfor stor til henne, mens den andre er akkurat passelig. Irriterende....
Mamsen og lillegutt Skrevet 19. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2008 Mamma1.gang 22.August.07+spire: Hei hei. Åssen går det med deg og den lille?? Nå bruker mini alt fra 74 til 86.... Merkelig
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Titt titt=) Det går kjempefint! Litt merkelig å være tilbake på bim, og samtidig planlegge 1årsdag;o) Dere da? Her bruker vi alt fra str 68 til 80... hehe
Mamsen og lillegutt Skrevet 19. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2008 Går bare bra med oss. Her er vi vel overstått med 1årsdagen. og innkjøring i bhg er i full sving:) Lykke til med feiring. Har du kjent liv?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 Så gøy!=) Hvordan var bursdagen? Vi skal ha 2 besøk PÅ dagen, så det blir vel nok styr.... Har heldigvis endelig fått kakene i boks;o) bhg? Hvordan går det? Jeg takket nei til plassen jeg fikk jeg=P Jepp, har kjent liv hver dag siden ul=D Har sikekrt kjent før også, men da trodde jeg liksom ikke at det var det jeg kjente...
Mamsen og lillegutt Skrevet 19. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. august 2008 Bursdagen gikk fint. men vi hadde bare voksenbesøk. Han liker seg i bhg,men har bare vært der 2 dager. Vi har bare plass til han mandag,onsdag og fredag. Så herlig å kjenne liv.... Gleder meg til det skjer med meg igjen.... Savner spark i magen.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 19. august 2008 #9 Skrevet 19. august 2008 Så spennende da!=) Har tenkt å kanskje få henne inn noen timer fra jan, eller neste sommer. Men vi får se hva som skjer. Ja, det er så gøy å kjenne igjen! Har faktisk savnet det... (minn meg på det når jeg er høygravid=P)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå