2 prinser i huset Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Hei. Jeg har nettop blitt sykemeldt 100% pga bekkenet... Går derfor hjemme og holder på å dø av kjedsomhet... Har 6 uker igjen til termin... Noen som kan anbefale en hobby til meg??? Alt av forslag tas imot med takk!!!
WPW Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Scrapbooking:D:D Da blir du hekta vettu:) Kan jo begynne med å scrappe ultralydbildene av det lille nurket ditt;)
2 prinser i huset Skrevet 19. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2008 Har aldri skjønt hvordan det fungerer... (*føle seg litt dum*) Må man ikke være hvertfall litt kreativ for å få til sånt??
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Har du kontroll på fotoalbuma i heimen? Eg har brukt mange timar i det siste på å få bileta inn i album. Det må jo gjerast, det må gjerast sitjande, og det er faktisk ganske kjekt:). Men vi hadde ca 1000 bilete å få has på, då...Er du glad i handarbeid? Du strikkar fint eit babysett på 6 veker, altså. Eller du kan brodere eit bilete til babyrommet? Utstyr, oppskrifter og garn kan du bestille på nettet, så slepp du å gå i butikkar. Og viss du er glad i å lese finst jo masse bøker som er fine å slå i hel lange dagar med:)
Ludviginne - mamma!! Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Jeg liker å holde på med håndarbeid... Strikker litt, finner en del oppskrifter her: http://www.garnstudio.com/lang/no/search.php Også liker jeg å lage f.eks troll, noe ala disse : http://www.vgb.no/blog.php?blog=12789&m=11&y=2006 (litt ned på siden, disse er ikke mine, men det er i samme gaten Det er fort gjort, og jeg finner røtter som jeg setter de på. I dag kjøpte jeg noen tresko, som jeg tenkte å bruke til seng til de, lage hode og sette i åpningen... Album da, har du begynte med det? Ultralydbilder? Lykke til!
maria isabell Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 strikk baby heldress i ull:) fantastisk å ha på vinteren:) ellers er det alltid fint å få kontroll på bildene sine:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå