Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Jeg ble avbrutt pga cyste i forrige runde. Er nå i gang med 2 forsøk og skal ha UL til fredag. Jeg har PCO. Det jeg lurer på er om disse dukker opp ofte??? Vil gjerne være litt forberedt. Ble så lei meg forrige gang. Føler liksom ikke vi fikk et ordentlig forsøk da. Er litt redd de skal komme nå også og begynner å grue litt til fredagen. Er liksom så deilig å leve her i håpet om at jeg får satt inn "baby" neste uke;-) Setter stor pris på det om noen har noen erfaringer å dele med meg. Helst solskinnshistorier. He he;-)))
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Hei! Jeg har dessverre ikke noen solskinnshistorier å komme med, men kjenner godt til problemstillingen, selv om jeg ikke har fått avbrutt noe forsøk. På 1. forsøk var jeg inne til cystekontroll før jeg begynte på sprøyter (det har jeg vært på dette forsøket også) - hadde da cyste som de måtte punktere dagen etter. Måtte da gå 1 uke ekstra på nesespray før jeg etter en ny kontroll kunne begynne med sprøyter. Nå er jeg godt i gang med forsøk nr 2 - har gått på spray i drøye 3 uker. Var til kontroll i går og da var det en cyste som de måtte punktere på 2,6 cm - i tillegg fant de ut at slimhinna mi var altfor tykk, slik at jeg må fortsette med spray til mensen kommer og så ringe dem igjen. Dermed ble uttaket utsatt i 1-2 uker. Om cystene kommer fram ofte - ja for min del så har jeg det hver måned - men når de har fjernet cysten i forbindelse med det 1. forsøket så er det ikke noen fler cyster som kommer fram senere i forsøket - hvordan det blir nå for min del, vet jeg selvsagt ikke. Dette var ikke så veldig solskinnshistorie, men, men.... iallefall en erfaring.
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 19. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2008 Hei Prøveren på nr 2:-) Takker for svar. Er glad for å høre om erfaringer på området også. Veldig kjipt å være plaget med disse hver måned. Jeg var på cystekontroll forrige tirsdag og da så alt bra ut. Det som bekymrer meg er om det dukker opp noen i sprøyteperioden og om det er vanlig??? Ellers må du ha lykke til med forsøket. Du ligger rett bak meg i løypa så kommer til å følge med på hvordan det går med deg. Krysser fingrene for at alt går bra for oss:-)))
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Jeg tror ikke det er vanlig å få cyster når man bruker sprøyter. Jeg fikk iallefall ikke noen cyster så lenge jeg brukte sprøyter, men får det ellers til vanlig - så ut i fra min erfaring så tror jeg ikke du trenger å bekymre deg - men kanskje noen andre har andre erfaringer?? Ja, vi får virkelig krysse fingrene! Lykke, lykke til for deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå