Gå til innhold

IKM Søndag, 24.08.2008:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg?

 

Guud, jeg er så spent denne pp.. Det virker som en evighet til jeg kan teste!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikm på søndag :-) håper håper. Krysse alt jeg har.

 

Har du noen symptomer?

 

-jeg har murringer i venstre eggstokk

-litt svimmel

-trøtt

-Har IKKE ømme bryster(noe jeg pleier å ha 1 uke før mens)

-halsbrann

Skrevet

Får håpe det er grav. symptomer:D

 

Jeg har ikke noen spesielle, men

- egentlig vonde murringer i går og i dag

- sover leeeenge (har fri)

- godtesyk! hele tiden!

- humørsvingninger:/ staker sambo:p

 

Håper spiren sitter denne pp, for oss begge!

 

Kommer du til å vente til søndag før du tester?

Skrevet

Får håpe det :-)

 

tror jeg venter til søndag.

 

du da?

Skrevet

Søndag her og:)

Skal kjøpe en CBD i tilfelle:P

Men bare bruke den om strimlene er positive, eller om de blir neg og jeg går litt over IKM:P

Skrevet

hei! tror jeg også har ikm på søndag (??) må iallefall vente med testing til da, eller kanskje vente litt lenger... om ikke tr har kommet til da da. Er ikke helt sikker på ikm, men hadde iallefall 34 dgr syklus forige mnd, så får vel gå utifra det da:) Men sitter å ser på jordmødrene nå, og fikk litt angsten over meg, tenk om jeg er gravid og må føde en gang til!!? hm..

Skrevet

Fødsel kan du ta det helt rolig med, den har du evt 9 mnd å "grue" deg til:P

 

Jordmødrene er en utrolig fin "serie", sett alle episodene 2 ganger:P

Skrevet

hei. j har ikm på søndag i følge babyverden. har noen symptomer.

- småkvalm

-har hatt litt rosa utflod

-strekk i leggen

-vondt i ene sia

-støl i magen

-støl i ryggen

-tisser mye.

 

da er d bare å vente å se.

tok billig test i dag og den var neggativ.

litt tidlig kanskje?

Skrevet

Noen tester pos veldig tidlig, mens andre etter IKM..

Jeg syns det er litt tidlig, selv om jeg må virkelig holde meg tilbake når jeg er på toalettbesøk på morgenen! Jeg vil prøve _PRØVE_ å ikke teste før IKM, hehe.. Blir gal av å vente! men får jeg pos test, er det verdt å vente på!

Skrevet

Hvordan går det med dere jenter? Noen gravide:)?

Jeg testet negativt, men ingen tante:) Lurer på om jeg hadde eggløsning litt senere jeg? Hmm, er jammen ikke sikker.. Men om tanta ikke kommer, så skal jeg teste på nytt tirsdag morgen:)

 

Håper dere har vært heldigere enn meg:)

Skrevet

testet også negativt idag. men ingen tante har kommet enda :-) så krysser fingrene. Lurer faktisk på om jeg også hadde senere EL enn jeg trodde.

 

Krysser fingrene fos oss xxxxx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...