teddybear Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Ville tro ikke sånt gikk av " mote ". Hva mener dere ? Bare ei venninne som sa at det er ut, finn på noe mere kreativt. Har en fra før av ( 8 år gammel ) Bare lurer jeg, uannsett blir det nok trible nr 2 : )
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Vet ikke om det er ut (selv om jeg vil tippe det, ja...), men det er jo så harry! Sorry, men det er bare min mening
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Det går vel ikke akkurat ut av mote,da alle har det. Men tror nok venninna de heller ville at du skulle ha noe mer personlig enn tribal som alle har.
teddybear Skrevet 19. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2008 Skjønner hva dere mener, men synes de er tøffe- som sagt har jeg en mellom skulder bladene Ville bare høre om det var sånn at det var ut. Dere som har tattoo, hva har dere som motiv da ? Takker for svar
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Jeg har to sommerfugle, men er ikke ferdig. Skal ha minst ti til og med blomster som slynger seg på kroppen. Blir og bruke noen år på de.
Let's hear it for the boys! Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Jeg har tre stjerner på hofta. Angrer veldig! Det hele var et "impulskjøp" og jeg tok tre stjerner fordi de ikke betydde noe som helst. Men nå bare later jeg som de står for kjæresten min, meg og sønnen vår
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 Tribal tattoos har vært ute i flere år nå. Når alle har det så er det tegn på at det er ute, ja. Både tatoveringer og piercinger går for å være temmelig harry nå, i hvertfall i Oslo der jeg bor.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 19. august 2008 #8 Skrevet 19. august 2008 Er ikke enig med venninnen din,jeg..Men vet at noen sier det er ut,samtidig er det såå mange som får triabler,så det er veldig individuelt.Og samtidig så er det noe man skal ha på kroppen resten av livet,så man bør jo tenke litt mer enn hva som er på moten akkurat nå.. Selv har jeg 4 tattiser,3 av de er triabler.Og jeg har planlagt et par til før jeg er ferdig:)Og da er det mest triabler..
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #9 Skrevet 19. august 2008 Ja! Det er ut så det holder!! Det verste er de som fremdeles betaler for å få tribal som tramp stamp nederst på korsryggen. Flaue greier.
Frøken Løken Skrevet 19. august 2008 #10 Skrevet 19. august 2008 Syns tatoveringar generelt er litt ut og tribal er vel sånn sett ikkje noke verre enn andre typar.
overkill Skrevet 19. august 2008 #11 Skrevet 19. august 2008 Eg er så ut (evnt in) at eg ikkje anar kva triable er for noko.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #12 Skrevet 19. august 2008 Tatoveringer generelt er skikkelig ut og drittharry.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #13 Skrevet 19. august 2008 HARRY!!!!!! Ihvertfall tribal tattovering, det er MAX HARRY det!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #14 Skrevet 19. august 2008 tattis er æsj. Svært få tatoveringer tiltaler meg.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #15 Skrevet 19. august 2008 Jeg syns tatoveringer og piercinger ser møkkete ut. Kjenner flere som har begge deler, og de fleste angrer etter et år el. to.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #16 Skrevet 20. august 2008 Den ene tatoeringen er like jævelig og harry som den andre syntes jeg. Og det syntes jeg alltid det har vært. For deg som spurte hva slags tatoering dette var. Gjorde en rask google for deg her kommer linken: http://tattoojoy.com/tattoo_gallery/tribal,1.htm
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #17 Skrevet 20. august 2008 Jeg elsker tattoveringene mine. Kommer aldri til å bli lei av dem, men jeg kommer heller aldri til å ta flere enn de to jeg har. Jeg har tegnet dem selv, de er unike og de passer sammen. Så om du har en tribaltatto fra før, og du ønsker en til, kjør på. Da vil de to du har passe sammen i allefall. Jeg synes personlig at de er veldig upersonlige og ja ganske "ut". Jeg forstår heller ikke lysten til å ha en polynesisk stammetattovering, hvis man ikke har noen tilknytning.
<3 mine søte små<3 Skrevet 20. august 2008 #18 Skrevet 20. august 2008 Det viktigeste er jo hva du liker... tatoeringen er jo noe som skal bety noe for deg.. ikke venninden din:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå