Alexandra08 Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Trudde strekkmerker kom heilt i slutten av svagerskapet, har ikke fått så mange, men blir nok mye verre siden eg har 7uker igjen:( noen erfaringer??
incoming- nr 2 *fødeklar* Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 en skulle trudd det at de kom helt på slutten hehe.. det varierer nok fra person til person.. første gang jeg la merke til strekkmerkene mine, var i uke 28 tror jeg.. har kommet ett par siden den gang.. men det er jo fordi vi vokser så fort at de kommer.. jeg har også noen uker igjen, så jeg regner egentlig med at det kommer flere :/ men man får vel bare lære seg og leve med de men de blekner jo heldigvis med tiden jeg er også i uke 32 forresten
PrincessElisabeth Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 det er ikke sikkert du får så mye mer mot slutten hvis det er noen trøst. Men dette er desverre noe av det man ikke får bestemme selv. I dette svangerskapet har jeg ikke fått noen nye,men fikk endel sist. Og som andre 19åringer så var vel ikke jeg noe særlig glad for å se at kroppen endra seg med stygge merker i huden. Og alle som skulle trøste meg med at de ville bli lysere og ikke vise så godt, jeg hørte ikke på dem. Men nå er det jeg som sier at det er ikke så ille, de vil blekne med tiden selv om de kan være røde og hissige nå. Det er ikke verdens undergang, men absolutt ikke noe man ønsker å få.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 fikk allerede i uke 17 jeg....så synes ikke man kan klage da
Hemina Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Her kom strekkmerkene også veldig tidlig.. uke 15 tror jeg. Så du er nok heldig om du ikke har fått noen før nå;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå