Gå til innhold

Nå har jeg vært våken i 52 timer .....

Anbefalte innlegg

Skrevet

og er kjempetrøtt !!!

Jenta mi er så tett i nesen og grinete at hun ikke får sove. og hver gang jeg holder på å sovne gråter hun.

Lurer på hvor lenge jeg greier å være våken i et strekk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da gir du henne nesedråper og om hun er veldig liten, suger du det ut med en "nesesuger".

Dere må få litt søvn nå.

Skrevet

ja,jeg har gjort begge deler. Men når hun ikke er tett er hun grinete.

Men takk for rådene.

Er vel dette som er den sjarmerende småbarnstiden. he he.....

Skrevet

Du må jo sove! Ingen som kan se etter jenta noen timer?

Skrevet

signerer våken drøm.

håper det ordner seg og at dere får sovet og slappet av snart :)

Skrevet

Har ikke snuppa di heller sovet på 52 timer? Vet du, da ville jeg kontaktet lege fortere enn svint. Det er rett og slett farlig å gå for lenge uten søvn, barn er spesielt utsatte.

Jeg håper dere ligger og sover nå :)

Skrevet

Hvis dere vært våkne i 52 timer så kom deg til lege. Hun kan få hjerneskader og du også.

Skrevet

har du prøvd å smøre mentolatum på brystet hennes, eller det finnes noe på helsekost, i dråpeform, som åpner opp..

Skrevet

Hvordan går det med dere da...?

Skrevet

1 sprut saltvann i hvert nesebor,samtidig med 1 sprut nesespray hver nesebor.du kan koke saltvann selv 1 ts på 1l vann.Hev hodeenden i sengen hennes masse...

Skrevet

Joda,er våken enda.

Ungen sover litt innimellom,men jeg klarer ikke sovne under press på at jeg får sove 45min når hun kviler. Hun er ikke så tett lenger nå,men grinete. Hadde pass til henne 2 t og da måtte jeg jo bare vaske gulvene og sånn. skal legge meg så snart jenta mi sovner. Hun sover noen timer i strekk på kvelden før hun begynner.

Gleder meg til hun er tilbake til normal rytme med å legge seg 19,30 og sove til 08 neste morgen uten å våkne i det hele tatt.

Skrevet

Vasket gulvene når du ikke har sovet på så lenge??Hvorfor det?

Skrevet

Fordi jeg bruker ca 1 t på å sovne og da er det en time til å sove på og det er bare til å bli enda trøttere av. Så da vasket jeg gulvene.

Skrevet

Huff håper det ordner seg snart, virker det som hun har vondt siden hun er er grinete?

Skrevet

hun våknet for litt siden og da kastet hun opp. ikke mye ,og bare litt frukt som kom opp. Nå virket hun mye bedre og jeg gav henne grøt siden hun ikke har villet ha mat og drikke i dag utenom litt frukt og litt middag. Hun spiste 1,5 porsjon og drakk 50 ml. Nå smilte og pludra hu da jeg la henne. Håper hun er bedre. Virket ikke så tett heller.

Takk alle sammen for gode råd !

Setter pris på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...