Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Av svarene og innleggene dine får jeg hele tiden inntrykk av at du er ei skikkelig bitch. Ei sånn wannabe... Kanskje du skal prøve å endre holdning?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Håper du ikke har barn. Du har ei elendig holdning til andre brukere her inne, så jeg er enig med hi
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Anonym 13,20: Av innlegget ditt får jeg inntrykk av at du er ei skikkelig bitch, en sånn wannabe. Har du vurdert å skifte holdning?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 13.55: det gjelder forøvrig deg også (om dere ikke er en og samme person da.)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Har aldri svart guggent her inne, men det ser jeg småsporvinj gjør støtt og stadig. Hun har vært skikkelig jævlig i flere av mine gamle innlegg her inne, og det gjør at jeg har fått nok av henne. Hun sier heller aldri takk når folk hjelper henne med noe. Finner linker, svarer henne osv. Jeg har aldri vært guggen her, men likevel så sarer hun meg på en så nedlatende måte at jeg blir helt uvel.
Gjest Tale30 Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 Igjen oppfordrer jeg folk til å ta slike ting direkte opp med den det gjelder via PM. Fatter ikke dette behovet for å skape en vendetta mot enkelte brukere! Jeg er også irritert på at enkelte brukere skriver nedlatende ting til folk som har seriøse spørsmål, men det ville ikke falle meg inn å skape lynsje kampanje av den grunn.
Gjest Skrevet 19. august 2008 #9 Skrevet 19. august 2008 Huff da, du får sette deg i et hjørne å vogge da. Om jeg har vært jævlig i flere av dine tidligere innlegg så fortjente du det sikkert.
Gjest Skrevet 19. august 2008 #11 Skrevet 19. august 2008 Jasså.............Så den jævla slamsefitta av anonym gir seg ikke med hetsing. Du vet hetsing av nick ikke er lov på dette forumet, men du har kanskje litt vanskeligheter å akseptere det..............ikke uvanlig av anonym det. Det eneste du duger til er å bli annsatt som dorenholder hvor den stygge kjeften din får sleike doene blanke. Så stikk den udugelige holdningen din i ræva på den late gubben din i steden for å spy ut dritt her.
nati, knotten & lille karamell Skrevet 19. august 2008 #12 Skrevet 19. august 2008 Hva gjør du på anonymforumet om jeg tør spørre? Her har du sittet på kranglesiden og kritisert hver en anonym som har ytret sine meninger og nå så oppsøker du et anonymforum frivillig?! Nei kom deg tilbake til kranglesiden og spre ubehag der istedet!
Gjest Skrevet 19. august 2008 #13 Skrevet 19. august 2008 Er du tornerose med noe stort i ræva...........for du må ha sovet jævla leeeeeeeeeenge, så klapp igjen knotten, men du har kanskje vanskeligheter å se hetsen anonyme gjør i denne tråden, DA anbefaller jeg deg å gå i seng og sove 100 år til!!
nati, knotten & lille karamell Skrevet 19. august 2008 #14 Skrevet 19. august 2008 Bruk litt andre ord når du omtaler en anonym, så kanskje du får litt mer respekt!?
Gjest Skrevet 19. august 2008 #15 Skrevet 19. august 2008 Hahaha...........klarte å sette røyken i halsen her av latterkrampe, du er da så søt vesla. Ta knotten du å legg deg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå