kattpus_Med ny spire Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Jeg er redd jeg kan få litt pes nå,men jeg må bare spørre.... Er idag 9+2 og jeg lurer på om det er mange som har gått opp i vekt allerede? Jeg har klart å legge på meg 4 kg....
lillepersille82 Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Har ikke lagt på meg et gram, ikke tatt av meg heller. Er 9+6 i dag. Men har hatt dårlig matlyst, spesielt mellom uke 6-9 så er nok sikkert derfor.
EnLitenPrins Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Jepp, var på første kontroll i uke 6 ca, og allerede da hadde jeg gått opp 4 kg ! Og det er IKKE bra, for jeg har ganske mye på kroppen fra før...Men veide meg ista, og jeg har ikke gått opp noe mer..Er nesten 9 uker.
fjolla Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Har også gått opp et par kilo. Jeg trente en del før jeg ble gravide, jogget 2-3 ganger i uka. Etter at jeg ble gravid har jeg vært så trøtt og sliten at jeg ikke har orket. I tillegg har det vært ferietid, noe som har ført med seg litt ekstra med god mat.... Håper på mer overskudd i 2 trimester, da håper jeg å komme i gang med treningen igjen. I hvertfall skal jeg komme meg ut å gå. Er 11 uker i dag
EnLitenPrins Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Ja, savner og være litt i aktivitet ! Gleder meg til oveskuddet kommer tilbake
Polarlys Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 10+3 i dag, og jeg har faktisk gått NED 6 kilo som følge av kvalme, brekninger og masssssse spy...
komplett familie Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 jepp, kiloene har kommet noe allerede.... Ikke gøy da det var noen for mye der allerede etter forrige sv.skap!!! Får ikke på meg buksene mine lengre, så har allerede gått over til mammabukser.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå