Bortskjemte Prinsesse Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 endelig!!! har ventet på dette i evigheter!!! men nå går han! hele tiden! jippi!!!!! endelig!!!!
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 jippi jippi:) så godt da:) grattis til mini:):) Godt at mini er på beina før lillebror kommer:)
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 19. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2008 ja, det er helt herlig! nå trenger vi ikke mere fysioterapi heller, vi skulle bare gå til mini kunne gå. så nå er vi endelig ferdige!! hurra!!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Gratulerer - man blir en utrolig stolt mamma når barna klatrer over barrierer ) Og enda kjekkere når det har vært en tyngre vei å "gå" for å komme dit!
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 19. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2008 ja, dette har vært en helt utrolig lang vei. begynte jo da han var 3 mnd, å endelig er vi liksom i mål! men babyen min er jo så stor nå, når han begynte å gå!! sukk...
Alba44 Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 Så moro da!! Han løper vel snart rundt omkring også nå )
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 19. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. august 2008 jah! han småløper allerede! når han skal gjøre noe galt, å jeg ser det, å sier "nei", så løper han dit, gjør galt, til jeg rekker fram for å ta han bort.. skikkelig liten rampegutt jo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå