Gå til innhold

nå går mini!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

endelig!!!

har ventet på dette i evigheter!!!

men nå går han!

hele tiden!

 

jippi!!!!!

endelig!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jippi jippi:):) så godt da:)

 

grattis til mini:):):)

 

Godt at mini er på beina før lillebror kommer:)

Skrevet

ja, det er helt herlig!

nå trenger vi ikke mere fysioterapi heller, vi skulle bare gå til mini kunne gå. så nå er vi endelig ferdige!! hurra!!

Skrevet

Gratulerer - man blir en utrolig stolt mamma når barna klatrer over barrierer :o) Og enda kjekkere når det har vært en tyngre vei å "gå" for å komme dit!

Skrevet

ja, dette har vært en helt utrolig lang vei. begynte jo da han var 3 mnd, å endelig er vi liksom i mål!

 

men babyen min er jo så stor nå, når han begynte å gå!! sukk...

Skrevet

Så moro da!!

Han løper vel snart rundt omkring også nå :o)

Skrevet

jah! han småløper allerede! når han skal gjøre noe galt, å jeg ser det, å sier "nei", så løper han dit, gjør galt, til jeg rekker fram for å ta han bort.. skikkelig liten rampegutt jo!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...