flipper2 Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Hei, Jeg har hatt en SA og en MA de siste 5 mnd. Er det sånn at jeg burde vente en mens før vi prøver igjen? Jeg er så innstilt i hodet på å være gravid nå at jeg vil helst ikke vente. Noen som kjenner til noen hyggelige historier som normaliserer dette? Jeg kjenner at jeg er lei og sliten, pluss at jeg sikkert kommer til å være redd neste gang jeg blir gravid for at jeg skal miste igjen. Vi har ett barn fra før, så jeg vet jo at det går:)
Slinky Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Jeg har hatt 2 MA og 1 SA. Må legge til at jeg også har 2 nydelige barn som kom innimellom alle disse. Jeg var også lei og trist, legen anbefalte at man ventet minst 1 mens i mellom, men siden jeg/vi har hatt problemer med å bli gravide så ga vi blaffen i dette.Førstemann satt 3 år etter den første MA, mens med sistemann måtte vi ha hjelp av pergo (da også 3 år etter førstemann). Men da satt spiren der etter en enkel kur. Bare gå for det du, har lest at mange her blir lettere gravide rett etter en MA og/eller SA. Og vær forberedt på at du vil være redd og engstelig det er naturlig det. Jeg husker at jeg var livredd de første ukene av hvert sv.skap jeg var i. Men man kan jo ikke gjøre fra eller til likevel så egentlig er det dumt å bruke den energien på å være redd (men lettere sagt enn gjort...). Lykke til :-))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå