Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Er så stolt av meg selv! Trena ikke sist svangerskap. savnet en svømmehall. Bor i skien og her har den flotte fritidsparken åpnet med 8 forskjellige basseng. Helt nydelig var det der. Koster oss bare 208 kr i mnd å da kan jeg, gubben og alle unger under 20 år bruke badet 363 dager i året. Så nå skal jeg være flink å prøve å svømme 3 ganger i uka, da kanskje både vekt og bekken ikke går amokk denne gang!! Si ifra om det er fler fra Skien her som går hjemme under svangerskapet så får jeg meg en svømmevenn
VinterSol+2 Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 flink du er! og der gav du meg en skikkelig god påminner!! jammensann, jeg har jo flytta rett ved siden av svømmehallen! også jeg som elsker svømmetrening! (begynte så smått etter sist fødsel, fikk bare trena så vidt i svangerskapet, for vi bodde så langt unna.. men tidligere har jeg svømt et par ganger i uka) det er jo fantastisk for både rygg, bekken og ben det! og ikke minst mentalhygiene! takk!
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Ja det er i første omgang pga. bekkenet jeg gjør det. legen min kommer til å bli så stolt av meg som har funnet på dette på eget initiativ Også er det jo veldig god trening for hele kroppen, og det var helt nydelig å føle seg lett som en fjær idag. Det er lenge siden det Så bra innlegget var til inspirasjon! Det må vel være den beste trening for gravide tenker jeg. Ingen belastning noe sted
EnLitenPrins Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Hmm ! Jeg og vil svømme !! Her er det bare en svømmehall, og den er stengt 1/3 av året ! Insparing av penger..Så har vi svømmebassenget på sykehjemmet, men det er pittelite !
maimamma:) Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Ah takk for tipset:) må nok bli på kveldstid og i helger for meg da ettersom jeg går hjemme med lillegutt på tre mnd.. men har fritidsparken en hjemmeside eller hvordan finner man ut av ting? har de forresten barnepass der, sånn de har på treningssentre?
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 http://www.skienfritidspark.no/ Badeparadis Vet de har begynt med barnepass på trenings-senteret der som ligger med utsikt ned på bassengområde De tilbyr også kurs i babysvømming som går over 8 uker, det skal jeg melde meg på når neste blir klar for det etterhvert
maimamma:) Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 ja virker som et skikkelig badeparadis det:) bare litt dumt man må betale så mye med en gang og at det ikke er mndavgift eller no.. men er det ikke litt flaut å gå rundt i bikni når magen etterhvert vokser? hadde jeg syntes. men nå er jo jeg litt rar og da kanskje. hihi
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 19. august 2008 #8 Skrevet 19. august 2008 Du betaler 208 kr første gang. Det er for første mnd. Deretter går det avtalegiro hver mnd med trekk på 208 kr.. det merker man jo ikke engang og da kan du og mannen og alle ungene bruke det ubegrenset Jeg bruker bade-drakt jeg da.. ingen som ser deg under vann uansett når du svømmer hehe!
maimamma:) Skrevet 20. august 2008 #9 Skrevet 20. august 2008 hehe nei sant det da. men så flott at det blir trenkt mnd da, da slipper vi å spare opp:)
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 20. august 2008 #10 Skrevet 20. august 2008 Så bra! Svømming er fin trening, blir ikke svett. Jeg er nemlig "allergisk" mot å svette, he he! Desverre ikke noe basseng her i kommunen der jeg bor. Blir litt trasig å komme seg på svømming i nabokommunen, men har jo muligheten da!
maimamma:) Skrevet 20. august 2008 #11 Skrevet 20. august 2008 Nå har jeg bestillt årskort jeg, gleder meg til å bynne å svømme=)
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 20. august 2008 #12 Skrevet 20. august 2008 SÅ bra Kom nettopp derfra nå. Vært der å svømt i halvannen time med ei vennine som også er gravid. Helt nydelig. Var livreddningskurs der idag også, og masse folk. Sosialt og gøy på en gang Utrolig gøy at det er både bølgebasseng og strømbasseng der også, slik at vi kan skravle litt og ha det litt moro etter treninga!! Merka pulsen steg, men ble ikke svett , deilig
rigmora Skrevet 20. august 2008 #13 Skrevet 20. august 2008 Takk for tipset! Nå skal jeg også begynne å svømme =)
Aina36 Skrevet 21. august 2008 #14 Skrevet 21. august 2008 wow, jeg hadde nesten glemt det med trening jeg, og jeg elsker "egentlig" å svømme hehehe...har bare blitt forsømt det siste året, takk for påminnelsen, skal sannelig kjøpe meg et årskort bare jeg får lønning, noen fler som kunne tenkt seg å svømme sammen med meg kanskje? Svømmer i Husebyhallen :-)
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 21. august 2008 #15 Skrevet 21. august 2008 Ja helt nydelig Vært der idag for 3.gang denne uka. Nyter det. Hjelper på kvalme og bekken og alt! Tar det rolig i mitt eget tempo og koser meg som en real Keiko i vannet Er veldig positiv til dette svangerskapet pga. nettopp at jeg har begynt med denne herlige svømminga. Massasjedyser for nakke og skuldre der oppe og. Rene spa-behandlingen. Nå skal jeg på ultralyd, håper alt er ok, og imorra er det svømming igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå