Gå til innhold

Gravid eller ikke? Clearblue g-test

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tok jeg en graviditetstest. Clearblue. Den viste en klar blå minustegn, med en SVAK SVAK vertikalstrek. Nesten så jeg måtte sette godviljen til, men det var noe der. (Den skal vise et kryss når man er gravid og et minustegn når man ikke er gravid). Ble veldig usikker. Jeg har litt uregelmessig mens, men vet jeg og sambo hadde oss dagen før EL Begynte med småblødninger få dager etterpå og har småblødd over en uke nå.

Hadde EL den 4/8 og begynte å små blø rundt den 7/8. Sist måned fikk jeg mensen 19/8 og i juni fikk jeg mensen den 21. Dermed skal jeg kunne få skikkelig svar på den g-test nå?? Vi har prøvd siden mai. Har en datter som er ett år, og småblødde gjennom nesten hele svangerskapet, men har også hatt en tendens til å småblø en uke før mens. Kanskje jeg stresser litt vel, men vil så GJERNE være gravid. Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at du hadde EL den 4? Noen blør litt rundt EL (noe som betyr at man er ekstra fruktbar). Så hvis du hadde EL rundt den 7. så kan det fortsatt være litt tidlig. Eller så kan det hende at du produserer hcg sent. Synes at du skal kjøpe en CB digital og ta i morgen tidlig:) Masse lykke til!!!

Skrevet

Vel, jeg tok en EL test, som viste EL, så ganske sikker. Samboeren min tittet på g-testen i sted og han også mener den er positiv..bare litt svak. Jeg har nå kjøpt en CB digital test, så skal prøve den i morgen tidlig før jeg drar på jobb. Vi krysser fingrene ihvertfall :o). Takk for svar!

Skrevet

Hvis det er en strek der, så er den positiv mener jeg!! Selv om den er svak!!

Skrevet

Jeg er nok gravid ja:) Tok en CB digital test i dag morges, og der stod det klart og tydelig GRAVID!!!!!!!!!!!!!

:o) KJEMPE GLAD! Men merker jeg er like nervøs som i forrige graviditet pga blødningene, men nå har de faktisk stoppet.

Jeg regnet ut termin til 30/4-09 og er i mors uke 5 og fosters uke 3, så VELDIG tidlig. Men samboer og jeg krysser fingrene for at det går like fint denne gangen.. Bare han og jeg som vet det...og BIM da, men dere vet jo ikke hvem jeg er. Litt spennende å holde det hemmelig. Sitter her på jobben og vet noe alle andre ikke vet. DEILIG! Hehehhehe

Skrevet

gratulerer. d var korselig at du er gravid. er selv i 1pp og har ikm den 25. tok en gravid test av de billige og den var negativ. d er kanskje litt tidlig? lykke yil videre.

Skrevet

Ja, kanskje litt tidlig. CB-digital skal man jo kunne ta 4 dager før, men da på morgenen. Jeg fikk en veldig svak positiv test, som sagt på dagen jeg ventet mensen, så da er 5 dager før med en billigtest litt vel tidlig tror jeg.

Krysser fingrene for deg. Det er så tidlig for meg at jeg tror ikke helt på det ennå...slik var jeg forrige gang også, bare da var det IKKE planlagt, nå er det nøye planlagt:).

Skrevet

Gratulerer :-DDD

Skrevet

Takker så mye:)

Skrevet

Gratulerer sååå mye!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...