Amalie skal bli storesøster Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 For en start på uka, og det er bare tirsdag... Var hos legen igår og fikk kontstatert at jeg har lavt stoffskifte, høyt blodtrykk og urinveisinfeksjon. Jeg har også en dundrende hodepine han ikke kunne gjøre noe med. Da han tok symfysemål mente han at jeg har kommet lenger enn jeg tror siden magen er stor. Det er litt krise, siden da kan terminen flyttes til romjula/nyttårshelga. Stønn. Håpet på å få gå til januar. Da jeg idag skulle kjøre til jobb, ble jeg jammen meg påkjørt bakfra. Dermed ble bilen most, skademelding skrevet og time hos NAF imorgen. Begynner å lure på om nakken har fått seg en sleng, for den har blitt stiv i løpet av dagen. Phu. Heldigvis gikk alt bra med babyen, men nå skal jeg begynne med mammabelte i bilen!
Gabriellamor Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Ja, det var en tøff start på uka! Stakkars deg! Godt det gikk bra med babyen da du krasjet! Begynn med gravidbelte- det reddet babyen min da jeg var gravid sist(3 dager før hun ble født). Sovnet ved rattet i 60 km/t, og krasjet. Hadde jeg ikke hatt gravidbeltet, hadde nok morkaken løsnet, sa legen, og det kunne gått veldig galt. Ønsker deg god bedring- og mindre uflaks fremover!
passilurken Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 det var litt av en start!!! herlighet, man kan jo bli nedfor av en av de tingene du forteller om her! du har min hele og fulle medfølelse og sympati! se til å få sjekket nakken din... bare i tilfelle. det viktigste er nok imidlertid at alt er bra med babyen:) stå på, du kommer deg gjennom dette også!!!
Amalie skal bli storesøster Skrevet 19. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2008 Og da glemte jeg å skrive at jeg i tillegg fikk kontstatet bekkenløsning hos legen! Det ante meg jo at jeg skulle få den diagnosen siden jeg går rundt som en gammel mann:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå