Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Har utrolig lyst å prøve jentesex, men det toget har nok gått side jeg er gift. Får vel nøye meg med fantasiene mine :-) Noen her som har prøvd ?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Hehe.... jess! Jeg har.... Har faktisk også vært kjæreste med ei jente!!! Er bi så jeg liker begge deler! Dere kan jo alltids få med dere ei jente på trekant da!? Drøftet det med mannen din??!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Har prøvd det og anbefaler det! Var gift da det skjedde men han fikk aldri vite om det!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Ja, han vet jeg har lyst å prøve, men jeg vil helst prøve alene første gangen. Dette går han ikke med på, han vil hvertfall være der å se på :-)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Samme her,jeg drømmer også mer og mer om det. Har tilogmed lagt en slagplan... Jeg og samboeren min har lenge pratet om å ta oss ei langhelg i en storby. Da foreslår jeg Amsterdam,der prostitusjon er lovlig. Og der finnes det ordentlige bordeller med rene "ordentlige" piker som vi kan leie for en natt... Det høres ganske grisete ut,jeg vet det,men har et vennepar som tok en råsjans,og gjorde det slik. de var veldig fornøyd!!!! Ingen komplikasjoner i ettertid, ingen sjans for å treffe tilfeldig på den dama, det er ingen i paret som kjenner henne bedre enn den andre... Jeg synes det høres ganske bra ut jeg
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 wow! det var fantasifullt og offensivt!! imponert Du må fortelle om det når du kommer tilbake!!! Hørtes veldig lurt ut å ikke måtte risikere å møte jenta på gata el- egentlig både om det gikk kjempebra og hvis det var dritt...... Skal dere dra snart? Og vet mannen din om hele baktanken med Amsterdam, eller blir det en overraskelse på han?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Har hatt et slikt forhold til ei jente i en mnd tid.. Var verdt å prøve ut, jenter har best peiling på jenter Jeg ville likevel ike vært utro mot kjæresten min bare for å prøve ut.. Da ville jeg heller fått han med på noe slikt! Det er helt fantastisk!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #8 Skrevet 24. august 2008 Jeg er veldig nyskjerrig på jentesex, og kunne godt tenkt meg å prøve det. Men sambo går ikke med på at jeg får ha det alene. Han vil være til stede å se på, og det frister ikke så voldsom nei. Har litt lyst å bare gjøre det, uten at han vet det, men samtidi ikke. Vil ikke være utro heller...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #9 Skrevet 25. august 2008 Har prøvd det ja..anbefales...... Og jeg vil gjerne gjøre det igjen!! Men vet ikke helt hvordan jeg skal få det til...vil ikke angre!!!! Tror nok jeg er biseksuell,og mannen vet om det! Får lov å ha meg med ei jente, men han vil jo gjerne være med. Men få lov å gjøre det alene også!! Så håper bare jeg treffer på ei som har samme ønske:) Noen som er litt nyskjerrige her?? Klem Jente 26!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #10 Skrevet 26. august 2008 Hm..! Jeg har en mann som ville dødd av glede dersom jeg hadde sex med jenter. Han ønsker faktisk at jeg skal gjøre det, og gjerne uten ham. Synd for ham at jeg foreløpig er hetero så det holder.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #11 Skrevet 28. august 2008 Jeg er utrolig nyskjerrig på jentesex. Har aldri prøvd, men har hørt om mange så har. Men har utrolig lyst til å prøve. Men tårer ikke pga sambo:(
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #12 Skrevet 28. august 2008 har prøvd mange ganger med typen og en gang alene (Han visste om det) Men da jeg var alene med jenta følte jeg at det kanskje var litt feil, så det gjør jeg ikke igjen selv om det var utrolig deilig :-) Vil ha med typen fremover :-) Har mange mange fine bilder på pcen :-) Husker den ene jenta vi møtte fikk han og henne god kjemi, jeg er ikke så utrolig sosial av meg egentelig og følte meg litt utenfor, men jeg har en kjæreste som virkelig bryr seg om meg og går aldri over streken osv.. Møtte et par for en stund siden, jenta hans var trøtt og ville sove og da ville typen hennes fortsette, det synes jeg er ganske respektløst så vi sluttet å møte de, sånnt er ikke noe koselig... Er man trøtt og vil sove så skal man ikke være redd for at typen fortsetter, viktig at alle føler de kan gjøre som de vil og respektere hva andre føler osv... En annen gang vi møtte en jente så kom ikke typen min og ville jeg skulle suge den av, gjorde det og med engang jeg hadde gjort det snudde han seg og lå mot hun andre jenta, det var forferdelig, følte meg skikkelig brukt...Det er noe jeg aldri vil oppleve igjen, skjer det så vil jeg ikke gjøre det mer... Men mye morro en kan ha det :-) En må si fra om ting en liker og ikke og ikke holde igjen følelser. Går som regel greit om en snakker sammen så det er iallefall viktig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå