manonym Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Nettopp funnet ut at du er gravid?? Synst jeg husker nicket ditt fra noen tråder tidligere skjønner du. Har selv akkuratt funnet ut at vi venter en til
Gjest Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Betyr det at du nettopp er blitt gravid? Gratulerer, i så fall!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 19. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2008 Ja fant det ut lørdag var det vel... =) Ifølge dinbaby side når jeg logger inn er jeg 5+2 i dag.. =)
manonym Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Gratulerer da. Vi fant det ut fredag, var til lege igår med urinprøve bare for å være heeelt sikker, hehe Jeg er vistnok 6 uker idag.=) Ser vel litt til hverandre fremover vi da! =)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 19. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2008 Ja.. hehe.. Greit og ha noen som er ca like langt på vei som en selv.. Har du merket mye du eller?? Jeg er sykt trøtt.. ( trodde ikke det var mulig).. Og veldig ømme pupper som ser ut som har fått silikon og et lite løft.. Og ser nesten ut som jeg er gravid i 3 mnd.. Pga så veldig oppblåst..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå