Gå til innhold

Er Reima og Troll vinterdresser like vanntette ?.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har hatt 5 reima tec dresser og 3 trolldresser.

Troll er ikke vanntett, den er vann avvisende.

Sitter barnet ditt deriomt i en vannpytt med reima tec, så blir den ikke våt :D

Meeen troll er mer slitesterk.

Så da blir det liksom etter behov.... her har vi måttet gå over til troll fordi reima blir det hull i etter 4 dager.

Skrevet

Jeg har hatt trolldress med uttagbart ullfor tre år på rad, og har ikke opplevd at den har tatt inn vann - så jeg er egentlig veldig fornøyd med den.

Men nå må vesla kle på seg selv i barnehagen, og je gser for meg både store og små raseriutbrudd over innerforet som lever sitt eget liv.....:-D

Derfor vurderer jeg Reima denne gangen.

Troll virker slitesterk, ja, har ikke sett noe slitasje på de typisk utsatte stedene, faktisk.

Men hull etter 4 dager ?? Var dressen igjennom ekstrembruk ? ;-DD

Eller er dette vanlig for Reima ?

Skrevet

Jeg har hatt 3 reimatec dresser til gutten min. Han går i barnehage og er aktiv gutt. Det er ikke hull på noen av dressene og de er fortsatt så bra at lillebror skal bruke dem etterhvert. Jeg opplever at de er slitesterke og gode dresser men kan ikke samenligne med troll fordi jeg aldri brukt troll sine.

Men hvis de har gått hull på en reima tec dress etter 4 dager hadde jeg levert den tilbake og forlangt en ny eller pengene tilbake!

Skrevet

ja, hull etter 4 dager er jo ikke så bra.....:-)

Skrevet

Troll er da vanntett den!!! Anbefaller Troll til barn fra 4år, siden den er mer slitesterk, Reima har vi til minsten.

Cordura slitasjestoff: Slitestyrke > 50.000 omdr (Martindale) og vanntetthet = 10.000mm vannsøyle!

Skrevet

Takk:-) Er vanntettheten like god på den Trolldressen som har fast ullfor, tro ?

Den har jeg ikke prøvd.

Skrevet

Ja, det er den jeg kopierte fra ;O) hos www.kidsfashion.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...