Gå til innhold

Vektkontroll - bekymret


Oktoberbaby-08

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var i uke 32, gjennom PregMetstudiet. Jeg var litt nervøs, mange som kommenterer at magen min er liten, så forventet en liten unge. Målingene viste at han ligger 16% over, så han ble beregnet til over 2 kg.Så ikke noe liten gutt som kavet, gjespet og rekte tunge nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på kontroll når jeg var 32+4 på grunn av liten vektøkning siste tiden. Heldigvis så alt fint ut, babyen var der den skulle være, ca 1800 gram og normale mål. :) +2% tror jeg hun nevnte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

Var på vekstestimering for 14 dager siden, er i uke 35 nå.... Venter toeggede tvillingjenter. Legen fant ut at tv1 lå 22% under normalen... det normale er visst nok ca 12%... Glemte helt å spørre hvor stor de var da %-andelen ikke sier meg noe, hehe.... men skal huske på d i dag.. ny ul-ktr... Blir veldig godt fulgt opp med CTG-reg hver uke samt ul-ktr og jm-ktr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ivei å sjekke idag jeg... uke 33 idag... må si jeg er litt spent! jordmor sendte meg ivei pga lave SF-mål... håper alt er bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på kontroll i uke 31,da var han 14% for liten. Nå er jeg i uke 34 og skal på ny kontroll fredag. Blir spennende å se,har veldig liten mage. Hadde større mage med jenten min, hun var 2840g når hun ble født. De mener gutten vår og vil ligge på samme vekt ved fødsel, så jeg er ikke så veldig bekymret egentlig. Men får krysse fingrene for at målene ikke blir enda lavere denne gangen nå da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...