Maud Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Etter en permisjon med like mange kaker og boller og kaffe latte'r som sist, men nesten ikke en eneste tur, opplever jeg at alle buksene er for trange. Til og med de som passet for noen måneder siden er trange nå. Derfor teller jeg på knappene og lurer på om jeg skal melde meg inn på nærmeste treningssenter eller ikke. Jeg klarte det med et barn, men har ikke trent etter at lillebror kom. Hva med dere andre, trener dere? Jeg lurer på om jeg får plass til det i en travel hverdag... Hvis jeg melder meg inn coscos, så kanskje vi kan trene litt sammen?
iznogood Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Jeg har aldri vært noe flink å finne veien til slike treningsentere. Jeg trener mest til og fra jobb - går eller sykler. Sammen med barna - enten sykler med vogn eller barnesete eller går tur med minsta i bæremeis. Sånt tar ikke så lang tid og og det viktigste for meg - jeg må ikke passe på å få disponert tid til trening. :-)
moomy venter nr 2 Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 UFFFFFF JAAAAA!!!! Kjenner til problemet. Selv har jeg gitt opp trenings-sentere fordi det alltid ender opp med at jeg kun fungerer som et støttemedlem. Men de siste månedene har jeg og min kjære mann begynt å jogge. Vi har jo fine muligheter vi som bor så tett på marka. I dag er da en av disse dagene, men akk... orker ikke tanken en gang. Selv om jeg vet at jeg føler meg mye bedre etterpå. Det burde jo være " premie" nok og vite at man føler seg bedre etterpå. Når frk lilletuppelure var bitteliten gikk jeg gjerne to timer hver dag men nå er det så lett å bare legge henne til å sove rett ut i vogna så da blir det lett å skippe over turene. Dessuten har jeg snart ikke en bukse som passer og det er ingen god følelse:/ Får se om jeg får tatt meg sammen. Kansje mannen min klarer å overbevise meg om hvor fantastisk lurt det er;)
selma07 og engel Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Gjør det!! Det gjør så godt for hele dama:o) Jeg er i planleggingsfasen selv.. før alt styret trente jeg 3 - 4 ganger i uka, på elixia her på lambertseter, og det er helt herlig!! har en plan om en time imrg!!
coscos Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Hei Maud, Bli med å tren, da vel! Jeg skal faktisk av gårde i dag. Målet er to ganger i uken. Har en annen venninne som drar meg med, mye enklere når vi er flere, ikke så lett å sluntre unna da :-) Jeg raste ned i vekt etter at lille M ble født, men etter at jeg sluttet å amme, så raste kiloene mye raskere på igjen, og det er litt kjedelig nå som jeg helst ønsker å se litt fjong ut når jeg jobber. Så, blir nok noen turer på treningssenteret for min del. Hadde vært artig om du også melder deg inn.
Trollmora Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Eehh, jeg er støttemedlem til et treningssenter, jeg ( Gikk så godt i gang for ett års tid siden, men så dabbet det av etter en stund. Vet at jeg må skjerpe meg, for skal jeg fortsette å spise som jeg gjør nå så ender BMI`en min på farlig feit! Tiden er jo et poeng, men samtidig vet jeg at om jeg sykler på jobben, så bruker jeg ikke stort mer tid en på togen hvis jeg legger til gangtiden. Dusje gjør jeg jo hver dag, så det kan jeg jo gjøre når jeg kommer frem. Motivasjon: HVOR er du???????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå