Gå til innhold

Har noen erfaring med denne bilstolen: Graco Logico S ?? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har forgjengeren Auto Baby, og synes det er veldig kjekt med sete og base. Venninna mi har Logico og jeg synes liggestillingen har blitt bedre på denne, og sidebeskyttelsen er høyere. Men setet er ganske tungt i seg selv så har du litt vond rygg eller langt mellom bil og hus blir det lett til at man lar setet sitte igen i bilen likevel.. Jeg synes , sammelingnet med Maxi Cosi, at det ser ut som barna ligger mer beskyttet i Graco-setene. Har også en liten vogn, Graco Mirage, som setet kan klikkes på, som er kjekk for småstopp i butikken eller handlesenter, så slipper du å vekke barnet.

Skrevet

Tusen takk for svaret! Hjalp masse i denne jungelen av barneutstyr :)

Skrevet

Logico s passer på flereog flere vogner nå. Og du får kjøpt passende adapter til både OTH og Bugaboo.

Vi har denne stolen. Kjempegod sidebeskyttelse. Og flott at basen medfølger og at stolen har en grei pris. Men dette setet kan ganske raskt bli for lite til et vinterbarn. Vår gutt brukte det i 5 md. Pga at det ble trangt når barnet skulle ha vinterklær på. Og det ble kort i ryggen. Selene er heller ikke så veldig lange, så med vinterdress/jakke kan det fort bli trangt. Det er synd at setet smalner veldig til opp mot toppen av ryggen. Det hindrer at barnet kan bruke det lenger. Men for all del, har hørt om mange som har kunnet bruke setet veldig lenge også.

Vi skal selge logico s setet vårt nå, og heller kjøpe Maxi cosi til nestemann. Årsaken er nok at denne vinner "alt" av tester, den er litt lettere enn Logico s og den smalner ikke til øverst i ryggen. Slik at barnet nok kan bruke dette endel lenger. Jeg synes også det virker som at barnet blir mer liggende i dette setet når de er nyfødte.

Skrevet

Skal kjøpe meg dette bilsete, er tilbud her hvor jeg bor nå for bilsete+base+vogn til å klikke bilsete på for 1590,-

Skrevet

Er det regulerbar base til dette bilsetet? :)

Skrevet

Basen er regulerbar ja.

Har dette setet med basen, og vi er kjempefornløyde ja:)

Kjempelettvindt med basen altså! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...