Gå til innhold

kanINA :o)

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velkommen i dag! :o)

Hvordan er formen din for tiden? Håp om bedring? Og fikk du reist hjem tidligere i sommer, eller droppet du det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytt*

Skrevet

Takk for det.

Fikk ikke dratt hjem i sommer, ble så dårlig, så måtte bare av lyse.

Eller er det ingen tegn på bedring her ennå, er fortsatt inne på sykehuset hver dag for væske og kvalmebehandling.

Hvordan går det med deg?

Skrevet

I forhold til deg så går det jo strålende, hehe. Jeg er fortsatt sykemeldt (kjeder meg nå etter snart 8 uker hjemme i sofaen) og kvalm i større eller mindre grad hele dagen, men jeg klarer nå stort sett å holde på maten jeg får i meg, selv om det jo er noe begrenset. Sliter fortsatt litt med drikke, men funnet ut at krydderte av alle ting går ganske greit ned, så det går et par kopper til dagen av det. Og litt tvangsdrikking av Farris. Vekta har stabilisert seg nå også, og jeg raste ikke akkurat ned de første ukene heller (selv om jeg gikk ned noen kg). Så da bare venter jeg i spenning på om det gir seg om en mnds tid sånn som sist.

Trist å høre du ikke fikk deg litt ferie hos mamma, da, får håpe du får tatt det igjen senere :o)

Skrevet

Krydderte?

Hmmm...hvor får du kjøpt det?

har ikke prøvd te ennå, men kanskje jeg skal forsøke med litt peppermynte-te.

Men jeg er så varm av meg at jeg ikke vet om jeg orker.

Har fått i meg litt villa farris i det siste da, så det hjelper jo på litt.

Håper formen bedrer seg snart, har et lite håp om å få ta med meg snuppa og spiren en tur hjem i september.

Men kommer jo helt an på formen.

Skrevet

Krydderte = for meg alle teer som lukter "jul" ;o) Holder meg foreløpig til en fra Twinings i sort boks (pose-te) som heter et elelr annet med Indian Chai. Drakk litt Ricola urtete forrige gang jeg var gravid, og den var ikke så verst den heller - peppermyntesmak i munnen gjør alt litt freshere for meg i alle fall.

Skrevet

Ja, det er den eneste teen jeg klarer å drikke.

Er ikke noe glad i te, men urtete med peppermynte går.

Snakkes senere, taxien er her snart, skal til sykehuset for behandling igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...