Gå til innhold

Barn med astma..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller med infeksjonsutløst astma,når de blir forkjølet,blir 'alle' tett da?

Ungen min begynte med flutide,ikke så veldig mye bedre med bare den,fikk singulaire i tillegg,ble bra med en gang,blr forkjølet igjen,men ikke noe tett i det hele tatt,begynte da med bare singulaire,noe som virker helt bra,skulle ikke tro barnet mitt har astma,foruten att ungen min bruker singulaire..

Men er forkjølet nå igjen,og fortsatt ikke tett..

Begynner barnet mitt å vokse det av seg,eller er vi bare heldige for att barnet mitt ikke blit tett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg egentlig du kunne snakket med legen om, de som sitter her inne, inkludert meg har ikke den kompetansen til å kunne svare deg om barnet ditt har vokst det av seg.

Skrevet

Jeg spør heller ikke om barnet mitt har vokst det av seg,det jeg var ute etter,er om noen har erfaring med det..

Har ikke tenkt å slutte med medisiner eller hva det er du mener med det du svarte.

Barnet mitt skal uansett ikke til kontroll før om 6 mnd,og skal da se hva som skjer,men som sagt,er ute etter hvordan erfaringer de andre har!

Fortsetter i samme duren vi,hvis du skulle bekymre deg for det.

HI

Skrevet

Ut i fra det du skriver, så ser det ut for meg som om det er akkurat det du spør om.

"Begynner barnet mitt å vokse det av seg,eller er vi bare heldige for att barnet mitt ikke blit tett?"

Derfor svarte jeg slik jeg gjorde.

Nei, det kunne ikke falle meg inn å bekymre meg ikke for hvordan dere durer frem. Sorry.

Skrevet

Se for deg ett glass som står under en dryppende krane. Det drypper og drypper, og så blir det fullt til slutt og renner over. Sånn fungerer astma hos noen. Flutide er forebyggende som hindrer dette glasset i å renne over...

Ikke alle blir tett hver gang de er forkjøla, men får kanskje anfall av "ingenting" senere.

Om barnet ditt vokser det av seg er det bare å håpe på, men for meg så høres det ut til at Flutiden og Singulairen har god virkning:)

Fortsett å gi medisiner, og vær glad for at barnet har god pust:)

Skrevet

Er du lege, Wirrah? Syns du ikke det er skummelt å legge ut og svare på ting du åpenbart ikke kan noe om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...