kokosyklus Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 ... og håper at det er noen som skriver noe spennende snart:)
hit og dit Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Ha ha, er i gang med det samme. Men foreløpig så burde eksamenstoffet vera meir fristande, for det er faktisk ein ok eksamen eg leser til. Men nei, Sitter fortsatt hre og leser om kopp i barnehagen og svarer på om ungen min har somerklær på eller ei eg. Merkelig.
kokosyklus Skrevet 19. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2008 He he he... Jeg la ned hele siden og gikk løs på kjøkkenet istedet. Da fikk jeg kokt en søt potet og 6 gulrøtter som jeg fordelte i posjoner og la i fryseren. Så lagde jeg sviskemos. Nå bretter og henger jeg opp klær. Skryt skryt... Hva slags eksamen er det du har?
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Hey you=) Jeg har ikke noe særlig gøy å skrive dessverre... men jeg vil bare minne deg på at det er babytreff hos meg i morgen:) hvis du er i byen fremdeles da;) Koselig hvis du kommer=)=)
hit og dit Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 flink du var! Skal ha farmakologieksamen, sitter å pugger navn på virkestoff nå. Så er litt flink eg også 0=) (meg med glorie altså)
Shabby Cheap Chic Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Skal kaste bort ett par timer her nå... Men har vært flink i dag og malt taket,lister og karmer i gangen, så da er den ferdig i alle fall.. Bortsett fra at vi trenger en større kommode og en benk til snuppa....
cherry coke Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 Sitter her og kaster bort tid jeg også...Skulle absolutt ha lest fag, men jeg orker ikke...sløøøøv!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå