Mille** Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Når det gjelder klær. Hva føler du deg mest vel i, sånn til hverdags? Meg selv: - Jeans med vidde nede - Hvit overdel - Stort sjal - Brun skinnjakke - Brune sko, helst med hæl, gjerne kilehæl - Stor veske - Øredobber Går jo ikke sånn hver dag seff. men det er et typisk meg antrekk. )
**¤¤** Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Min typisk hverdagsklær - olabukse - en topp/genser - joggesko. Pen sko hvis jeg skal på jobb. Er ikke så veldig flink til å bruke tilbehør...
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Typisk meg er: - dongribukse - t-shirt - college jakke - små diamantstjerner i ørene, alltid smykke - sandalene som jeg har hatt siden ungdomsskolen og nekter å kaste - brun øyensskygge, svart maskara og øyenbryn som ikke er helt like - 2 unger i en sliten carena vogn For å dra den helt ut: - mobilen i venstre fremlomme - kortetuiet i venstre baklomme - bilnøkler i høyre fremlomme He he slik går jeg =)
metaMORfose Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 For tiden er det mye comfy klær på sofaen. Men på jobben varierer jeg. I min barnehage har vi en uskreven regel om at vi ikke trenger å se ut som vi kommer fra loppemarked fordi vi jobber i barnehage. Så enten finnes jeg i trenge jeans, tunika/skjorte/omslagsbluse og enten støvler eller halvpene sko. Eller så er jeg veldig glad i å bruke kjole og støvler. Enkle ting i ørene, men gjerne med et stort sjal rundt skuldrene. Men er dingledangle dame med ofte mye armbånd. Men så sykler jeg hjem, og da slenger jeg de pene klærne i sekken, og tar på sykkelsko og hjelm, og sportsutstyr. Så dusjer jeg som regel hjemme, og ender i jeans og topp/cardigan eller tunika/skjorte/omslagsbluse. Jeg er så lang, at det ikke er så lett å finne ok klær som sitter bra.
NoDoubt Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 -Jeans med rette bein. -En overdel som er litt sprek/farget. Går sjelden i lang armet genser. Da har jeg heller en t-shirt og en cardigan over. - Har blitt en del softshell jakker i det siste. Ellers blir det mye beige og brune jakker. -Flate sko men så og si aldri joggesko. Liker ikke joggesko. Jeg har ikke helse til å gå med hæler og jeg elsker hæler! -Stor rød veske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå