Gå til innhold

Grrrr grrrrrr og dobbelt grrrrr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver og leker at jeg lager ny gang om dagen, men det er slettes ingen morsom lek.

Jeg skal legge varme i gulvet, og kontaktet da seg hør om bør en hyggelig elektrikser. Han kom, så og sa: Jadda, nos problemos.

Du må bare prime gulvet først du, så kommer jeg og varmer gulvet ditt vettu.

Hmmm prime...... javel?

Det var visst itteno problem. Bare kjøpe prim på butikken, helle på og svusj over med et eller annet og så var man liksom ferdig. Lett prim, vanlig eller med karamellsmak sa han ingenting om.

Det burde han kanskje ha gjort, for da jeg dro på butikken for å kjøpe dettane herre, så da damen at neeeeeeeeiiii, jeg skulle ikke gjøre sånn.

Jeg måtte først prime, så skulle jeg shwumme....

Eehhh.... ok....?

Så da måtte jeg kjøpe prime og schwummepulver (som viste seg å være avretningspulver) og sette i gang. Sånn var det med den saken!

Hvorfor i alledager skal de bruke slike rare ord?

Såh uansett, sent i går kveld så satte mor til verket med litt usikker mine. Og hva sa elektrikseren da han kom i dag morges?

Hmmm.... Hva i alledager har du gjort her? sa han.

Dette kan jeg ikke feste kabler på. Her må du få av disse greiene og prime en gang til.

Jeg kommer tilbake i morgen jeg. Adjøss....

GRRRRRRRRRRRR

Møkka-dame i møkkabutikk.

Jeg må dit og kjøpe mere prime og da skal de jammen få høre!

GRRRRRR

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj og dobbelt æsj! Når det er ting man ikke vet noe om, er man naturlig nok totalt avhengig av dem man handler med og da er det jammen irriterende å få gale råd! Dumme dama burde jo kommet og ordnet opp... Håper du nå får gratis primer og at jobben ikke er altfor stor :-(

Stor oppmuntringsklem

Skrevet

Synd jeg ikke så dette innlegget tidligere. Vi har lagt silencio varmeplater i gulvet vårt i kjelleren, under parketten. Da slipper man både priming og sånn annen schwummepulver. Enkelt var det visst også.

Synes nå han elektrikeren din kunne gitt deg en handleliste jeg, så hadde du vært sikker på å få det han trengte.

Ønsker deg lykke til med jobben videre!

Skrevet

Takketakk :o)

Han elektrikseren gav meg i grunn handleliste, det var bare hu teite dama som sa at det ikke gikk an å gjøre det slik elektrikeren ville.

Blæh. Gratis ble nå ikke denne primeren, men jeg fikk den da til 1/2 pris om ikke annet tihi

Nå er nå i allefall gulvet klappet og klart for morgen dagen.

Så nå får vi håpe det blir bra :o)

Skrevet

Krysser fingre for at elektrikseren din blir fornøyd idag. Håper dama i butikken skjønte at det ikke var noe veldig godt råd hun hadde gitt deg?

Dritt og lort med dårlige råd i slike saker. Jeg handler ikke inn til slike prosjekter en gang for jeg føler meg helt hjelpeløs, så det får mannen i mitt liv lov til å ta seg av helt på egenhånd :-)

Skrevet

Synes du er kjempeflink så går i gang med et slikt prosjekt uten kunnskap! Og elektrikeren var grei som fortalte hva du skulle gjøre og kjøpe, men den kjærringa på malebutikken bør ta ett kurs!

Håper elektrikeren er fornøyd i dag og at du får en finfin gang :o)

Klæmt til håndtverkeren LykKeLiG

fra

Skrevet

He he :o)

Nå liker kablene og smiler til meg på gulvet!

Underbart :D

Så nå skal min store hjelper av en snill og grei far komme ut og hjelpe meg med å støpe litt oppå der igjen.

Kan jo ikke fixe alt sjøl heller ;o)

Skrevet

Godt at det ikke er støpt ennå, siden du bukka så hardt i gulvet for meg i en annen tråd :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...