Gå til innhold

Ikke kjent spark siden flytur:S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 24 nå, og selv om jeg har forranliggende morkake har jeg begynnt å kjenne en del spark daglig:) Men så var jeg ut å flydde på søndag (bare kort fra Oslo til Kristiansund), å hun var veeeldig aktiv under flyturen å en stund etter, men i går (mandag) kjennte jeg utrolig lite spark, kjennte bare to spark i hele går:S

er det normalt at de ikke sparker så mye enkelte dager, eller bør jg ta kontakt med jordmor?

er vanlig vis ikke så sytete av meg men nå ble jeg faktisk litt nervøs:S Håper noen kan svare meg da:)

klemz c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 23 nå, og har kjent mindre spark enn "vanlig" siden søndag. Jeg kjenner/ser fortsatt bevegelse, men ingen skikkelige karatespark.

Var hos lege idag, og hjerteslagene var helt fine (140), så jeg tar det med ro. :)

Det er fortsatt god plass i livmoren vår, så for alt vi vet er det noen som ligger å sparker oss godt i ryggen! :)

MEN, om du er veldig nervøs, synes jeg du skal ta en telefon til jordmor, og få sjekket, bare så du slipper å gå og engste deg!

Er ikke bra det heller. :)

Skrevet

Det skal visst være normalt med noen veldig aktive dager og noen veldig rolige. Har selv hatt dager helt uten aktivitet, er også i uke 24.

Tror ikke det er noe å engste seg over :) men selvsagt, er du veldig bekymret er det jo bare å ta kontakt og snakke med de.

Skrevet

Fly er IKKE farlig:D:D Men sånne rolige perioder hadde jeg også rundt uke 20-26. Noen dager kjente jeg masse, og andre dager kjente jeg ingenting selvom jeg dytta på magen og gjorde alt for å kjenne liv. Nå er jeg 28+0 og kjenner liv hver dag mange ganger om dagen. Kjenner meg veldig igjen i de følelsene dine, for jeg ble kjemperedd selv, men hvis du går på www.telltrivselen.no så kan du lese mer om det å kjenne liv. Det er ikke før uke 28+0 og utover at bevegelsesmønsteret blir mer fast.

Jeg har flydd flere ganger under graviditeten allerede pga jobb som krever dette. Grunnen til grensa på hvor lenge du kan fly tror jeg har mer å gjøre med at flyselskapene ikke ønsker fødsel i lufta.. Forståelig nok;) jo nærmere man kommer termin, jo større er jo sjansen, ikkesant.. Så da vil de sikre seg da..

LYKKE TIL! Jeg er 110% sikker på at du ikke trenger å bekymre deg:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...