Gå til innhold

Åh, du er ond du metaMORfose

Anbefalte innlegg

Skrevet

når fikk jeg sådann lyst på masse sjokolade. Og jeg som har litt for mye å drasse rundt på og egentlig burde holde meg unna søte ting.........

Jeg er svak i sjelen: tror jeg må på butikken idag likevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Muahhhaahh! Ja, jeg er ond, ond, ond!

Fikk skikkelig dårlig samvittighet da jeg plutselig ser at det er noen som laget slanketråd like etter. :))

Men jeg er svak i sjelen selv, og spiser sjokolade altfor ofte. Jeg gikk ned 30 kg, eller rett over, for noen år siden, og sluttet aldri å spise sjokolade. Kuttet ned gjorde jeg, men sluttet aldri. Sjokolademelk kan dempe sjokoladesuget, men det er en dårlig erstatning.. jeg innbiller meg vel at jeg ikke er så glad i søtsaker, men godteri er jeg vill etter!

Når det er varmt om sommeren, det er den eneste tiden hvor jeg ikke orker sjokolade.

Skrevet

Har vært på butikken å kjøpt sjokolade. Har spist halvdelen og gjemmer resten til i kveld.

Er irritert på meg selv over så svak jeg er, men mitt sukkerbehov er sykt høyt. Har hørt at krom skulle hjelpe og at om man holdt ut i 3-4 dage så var søtsuget redusert. Har aldri klart meg mer enn 2 dage før jeg begynte å spise melis av ren desperasjon.

Å gå ned 30 kg er super flott. Skulle ønske jeg bare kunne gå ned 6 kg.

Uff, får gjøre noe drastisk snart.

Skrevet

Å gå ned 30 kg var overraskende enkelt. For meg handlet det om at jeg ikke trente effektivt, og da jeg i tillegg kuttet brus og vi la om kostholdet noe, så gikk det nærmest av seg selv. Og jeg tuller ikke altså!

Men sjokoladen er og blir her.. som sagt, jeg sykler gjerne en mil for en sjokolade. Jeg tror du og jeg er stammefrender!!!!!!!!!!! ;)))

Kos deg da!! *klem fra ei med 2 caramello og en halv plate Walters mandler innabords* hihihi

Skrevet

Apropos sjokolade så er det kommet en ny med lakris: noen som har smakt den? God?

Skrevet

he he, min sjokolade er også Walters mandler:-)

Skrevet

Fikk en gang en sjokolade av søsteren min som hadde lakris i seg. Den var ikke god til tross for at jeg elsker lakris: Men kanskje den du tenker på smaker bedre:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...