Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 dere sier dere spår - men ser maaange som dere overser totalt!!! hadde jeg kunnet spådd - hadde jeg tatt med alle , så lenge det er en tråd her til det... skjerp dere - mange som lurer ! kom igjen dere som spår - ikke rart jentene maser litt å dytter i ett sett , hjelp så mange dere kan - dere er jo flere også så ! hilsen irritert
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 NÅ kan jeg bare svar for min egen del... men jeg får ikke inn energiene til alle.. og det kan jeg selvfølgelig skrive, men jeg har som regel ikke gjort det!! det er ikke bare å spå skjønner du, man bruker masse energi på å spå.. noen gaer kan jeg sitte i hele 5 min for å få kontakt med energiene til den jeg "leser"... og det tar på... er ikke alltid jeg har tid til å sitte så lenge for å få kontakt heller!! jeg prøver så godt jeg kan å spå alle som roper på meg. men viss jeg ikke får kontakt eller er veldig usikker på det som kommer opp, lar jeg vær!! INA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå