Gå til innhold

REFLEX vinterdress. -Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

Vi hadde Reflex vinterdress forrige vinter som ekstra dress. Syns det var en bra dress, men ikke like god som Reima. I Reflexen ble han fuktig.

Men den hadde god passform og var varm. Helt klart en bra dress til den prisen iallefall.

Vi var iallefall så pass fornøyd at vi kjøpte en til på halv-pris i vår. Men her vi bor og siden småen er så mye ute har vi behov for to dresser. :)

Skrevet

Hadde den som reservedress i vinter og var ganske fornøyd med den. Men, vi hadde den til 399 og det er vel ikke vinterdress egentlig ? Holdt han i hvert fall varm og god på de kaldeste dagene når vi brukte en ulldress fra sparkjøp under. Eneste som jeg savnet på dressen var gummi på rumpa og knæra.

Tror vi kommer til å kjøpe den som reservedress i år også.

Skrevet

Vi hadde ein i vinter, med uttagbart for i ullfleece. Syns den var bra, og satser på å bruke den i år og. Den er vel, såvidt eg veit, ikkje vanntett, men det hadde vi heller ikkje behov for. Likar veldig godt ullfleece foret. som og kan brukast under regntøy om det er veldig vått ute.

Skrevet

dytt

Skrevet

Enig med Svartmamba. Har veldig lyst på en sånn i år også, men de er visst ikke å få i Oslo mer, så da får vi se.....

Skrevet

hva??? er de ikke å få tak i i oslo i år?? hmmm.. må ringe babyshop! for det er den dressen jeg skulle kjøpe i år også... var strålende fornøyd med den i fjor!!

Skrevet

hei til alle dere som lurer på denne dressen.. da har jeg snakket med reflex hovedkontoret. og her på østlandet er det visst bare reflex butikken på jessheim og kløfta som har tatt den inn. og de skal ha fått den allerede sa damen!! så da skal jeg kjøre innom på vei hjem fra jobb på gardermoen og se.... så da er det ikke noe poeng å "lete" etter den i oslo for der er det ingen...

Skrevet

Hehe, heldig jeg da.. kjøpte til snuppa på Jessheim i helga..

Skrevet

snakk om å bli skuffet a..

så lykkelig over at jessheim hadde fått inn dressene, og så sluttet de på str 98.....

og hun visste ikke når de fikk inn større str heller!! typisk!!

hmm... har noen noen erfaringer med troll sin dress med løs ulldress??

Skrevet

Hvis en ikke har en Reflex butikk i nærheten så kan en sende mail til "selve" reflex og forklare situasjonen, så kan de sende dress til deg i posten..

Jeg skal bestille i morgen :)

Skrevet

sender de i posten da? de ba men nemlig henvende meg til en forhandler i stad skjønner du.. hmmm.. vet du om de kommer i andre farger enn bare ensfarget marineblå til gutt?? prøvde se på hjemmesida deres men der sto det så lite bilder av produktene syns jeg...

Skrevet

Finnes i marineblå og rød.

Den med avtagbart ullfor går opp til str 128.

Skrevet

Vi kjøpte vår på Filifjong i Skien for noen dager siden, der hadde de en del igjen. De fikk også inn enda mer nytt om noen uker.

Skrevet

Brukte reflexdressen med utagbart ullfôr. Her i Stavanger er det et evig sørpevær og han ble ikke verken våt eller kald og nå etter et helt års bruk ser den like fin ut (og dere med gutter på 4 vet at det er ganske utrolig!).

Skrevet

men er det noen som vet om steder de har noen som ikke er ensfarget marineblå ..... må ha en i str 110 tror jeg! den dressen er bare helt super! krabaten min ble heller aldri våt i den ifjor.

Skrevet

Hadde den til datteren min i fjor, varm, lett, vind/vanntett og billig, kjempefornøyd ! Har kjøpt en i str 92 til sønnen min, venter på en i str 104 til datten min. (Bor i Tønsberg).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...