Mille** Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Jeg har ingen, må tom betale for kaffen, og som sykepleier er lønna dårlig. Pleier å si at jeg får min lønn i himmelen. ;o) Eneste gode jeg har er at jeg stort sett alltid går hjem med et smil om munnen og med en god følelse i kroppen, et smil eller en klem fra noen som er glad for at jeg er der betyr masse. ) Mannen min har en god del frynsegoder, skal f.eks igjen ut med jobben å spise middag i dag, hele adm., og jobben betaler. Noen som har det. ;o)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Frynsegoder - hmm nei, du det er det vell lite av.. Jobber som hjelpepleier i kommunen. Mannen ha vell kanskje ikke så mange han heller tror jeg, hvis ikke lønnsopplegget hans kan ses på en frynsegode da.. Han ha bet for 12 mnd i året, og når juli kommer ha han feriepenger oppå vanlig lønn. Og selv om han tar ut ferie får han like mye betalt hver mnd for det om.. Kanskje ikke frynsegode, men bedre lønnsopplegg enn hva jeg ha i kommunen.. )
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Jo jeg ha jo gratis kaffe da.. ) Og på fredager får vi kake til fredagskaffen..
Mille** Skrevet 19. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2008 Ja mannen min har en god del som er innbakt i lønnen, eller kommer som et tillegg til lønnen, bla gratis mobil, både bruk og selve mobilen, gratis internett hjemme (er vel mest min frynsegode, hehe), gratis parkering på utsiden av jobben (koster 8000 i året) og bonusordning.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Samme som min mann da, han ha også gratis tlf og bruk, internett og bonusordning.
NoDoubt Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Da jeg jobbet som frisør hadde jeg en del frynsegoder. Fikk stelle håret så mye jeg ville (bare det var tid) uten å betale 1 krone. Vi reiste og på 1 tur i året. Men jeg hadde ei jævlig dårlig lønn! Nå skal jeg omskoleres og går på yrkesrettet attføring. Jeg får nå nesten dobbelt så mye utbetalt hver måned i forhold til hva jeg hadde i 70% stilling som frisør. Helt sykt!!!! Og da har jeg gått ned 44% i inntekt....
metaMORfose Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 Den beste frynsegoden er en jobb jeg elsker, og den nest beste er alle de deilige klemmene jeg får når jeg går igjennom barnehagen. Ellers har vi gratis kaffe og te, samt at det er gratis lunsj for personalet på fredager. Jeg som styrer har gratis mobiltelefon og regning. Men skattemessig hadde det sikkert vært bedre å ha sin egen. Dessuten har vi som jobber i barnehagen et lite klestillegg i året. Tror det er ca 1200 kr i året.
yasmina Skrevet 19. august 2008 #8 Skrevet 19. august 2008 jeg har ingen da jeg ikke jobber, men mannen har blant annet gratis hus Ellers som de andre nevner mobil, nett , bilgodtgjoerelse, forsikringer, hjemreiser osv.... Har ogsaa en del bakdeler som ikke betalt overtid !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå