MammaMia123 Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 sambo skulle kjøre snuppa i bhg i dag, så jeg skulle få sove litt lengre. 3 min etter de hadde gått ut av døra, sto sambo å ringte på som en gal.. Han hadde satt snuppa i bilstolen og hadde i den forbindelse lagt nøklene i førersetet. Når han lukka døra til snuppa låste alle dørene seg!! Har aldri skjedd før, og skal egentlig ikke være mulig at det skjer! Så der satt lille snuppa mi innelåst, og vi ganske hjelpesløse uten reservenøkkel. Hun satt der i 45 min før vi fikk hjelp fra naf til slutt, ( Vi prøvde å finne reservenøkkelen før vi ringte naf). Hun var nå rolig heldigvis, lurte bare på om hun kunne komme inn i huset snart! Hehe.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Åh, det er min panikk at sånt skal skje!! På gamle bilen vår (før vi fikk barn) var det sånn at dørene låste seg automatisk hvis den stod x antall minutter uten at den entne ble låst eller motoren startet. Jeg trodde disse minuttene ble telt fra jeg lukka døra (og ikke fra jeg låste opp bilen), så da jeg hadde båret ting ut til bilen, lastet opp og greier, lukka jeg døra og vips låste alle dørene seg. Med nøkkelen inni bilen (hadde lagt den klar i setet til jeg skulle kjøre). UÆ!! Heldigvis bare ting og ikke barn inni, men jeg var alene hjemme, låst dør, ikke jakke på (og det var ikke spes varmt) og kjente panikken komme... Endte opp med å ringe på til en nabo jeg kun hadde vært på nikk med, fikk låne tlf sånn at gubben kunne komme med sin nøkkel fra jobb. Har vært pissredd for at sånt skal skje med bilen vi har nå (samme merke), så jeg passer alltid på å ha nøklene i lomma når jeg lukker døra med snuppa inni bilen...
MammaMia123 Skrevet 19. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2008 Hehe, ja det er ikke noe særlig når det skjer i hvertfall. Men heldigvis er hun såpass stor at vi kunne pate med henne og fortelle at det kom snart en mann for å åpne bilen. Det kjipe er at hun kan å låse opp selv, men hun satt jo fast i bilstolen.. Hehe. Hadde vært værre om det var en liten baby som satt inni der. Huff. Men dette skulle ikke kunne skje på den bilen. Har også vært borti biler som låser seg selv etter så så mange min, men denne er ikke sånn låssystem på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå