Gå til innhold

U.V.I ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på om Lotte kan ha fått seg en urinveis infeksjon?? Hun sier auau når hun må tisse.Er det noen som har barn som har hatt det?? Jeg prøver å få i henne mye drikke, og skifter ofte bleie.. Hun har ikke fått noe feber. Hva har dere gjort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville prøvd å få til en urinprøve (hvis hun tisser på potte feks) og levert inn - dette kan de (sannsynligvis) sjekke mens du venter.

Skrevet

du kan til og med sjekke dette hjemme. Du kan kjøpe hjemmetest på apoteket. Ellers er det kjempe lett å ta en prøve å levere på legekomtoret. De sjekker det på 2 minutter. Bedre å ta det med en gang for det er noe dritt. Og veldig enkelt å bli kvitt!

Skrevet

Takk for svar..Skal prøve å få tatt en urin prøve av henne..

Skrevet

Min jente har hatt det 2 ganger, begynte med at hun sa au når hun tisset. ville tatt med en urinprøve til legen og få det sjekket, har hatt det selv og det er ikke noe godt! Du kan enten kjøpe en "pose" som du må klistre fast over underlivet på den måte og ta på bleienover. da samles urinen oppi posen istedenfor bleien. eller blir det å prøve på å få henne til å tisse på glass/flaske

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...