Gå til innhold

Vil ønske dere alle lykke til videre :0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mange tanker i natten har jeg funnet ut at jeg orker ikke mer hakking på meg,pga at jeg er aktiv her.Liker dere kjempe godt dere snille, men føler at jeg får ett stikk både her og der og jeg kjenner at i den situasjonen jeg er i nå,så gidder jeg ikke bruke mer tid på å være lei meg på grunn av hint her og der.

Derfor kommer jeg til å slette bruker profilen min snart, litt vemodig med tanke på at jeg har faktisk vært aktiv i 3 år, men jeg tror for min del må livet ta en annen vending nå og jeg fjerner meg fra dib.

Lykke til videre og gode klemmer til dere kjent folk :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære idefix...

Ikke slett profilen din da.... hvordan skal det da bli mulig å holde kontakten:o)

Jeg kjenner at jeg har mye å skrive, men velger og ikke gjøre det.

Og du vet sikkert hvorfor....

Håper alt står bra til og jeg håper dere har det så fint som forholdene tilsier at dere kan ha det....

Jeg sender store bjørneklemmer og beklager at jeg var en av de som synes Modne ble for trangt og ønsket meg ut derifra..... Hadde aldri i min villeste fantasi tenkt at det kunne nå slike uante høyder......

Trodde det skulle gå for seg i stillhet jeg... Men så feil kan man ta.

Jeg skulle kanskje ikke sagt noe når jeg trakk meg ut, men jeg er en person som hater urettferdighet og kan derfor ikke alltid styre meg.....

Kanskje du kan sende meg mailadressen din på pm?? Hvis du allerede har slettet profilen din...

Vi snakkes den ene eller andre veien:o)

Skrevet

Kjære deg,

bruk tiden din på de viktige tingene fremover. Jeg forstår deg godt. Og vi holder kontakten uansett vi;-D

Det er rene freakshowet å føle seg overvåket og er en utrolig ekkel følelse, spesielt når man man hvem det er. Men jeg tenker som så at det forteller mer om vedkommende enn det gjør om både deg og meg idefix.

Klemmer til deg

Skrevet

Kjære deg! Jeg forstår valget ditt men synes det er trist at du ikke får vært her og spredd rundt deg med gleder og sorger! Håper vi snakkes!!!!!

Ta godt vare på deg og dine:=)

Skrevet

Hei på dej. Ikkje slett heile profilen din då please! Ting kan vel kanskje gå seg til her inne slik at du får lyst å være her igjen... ;-)

Eller kanskje du kan lure deg tilbake med nytt nick. Eg har enda ikkje fått heilt tråden i det som har skjedd, manglar liksom starten på det heile, ser at det har vore endel harde ord og kanskje unødvendige innlegg , men blir værande her av og til framover likevel. Forstår sjølvsagt at du er lei når ting blir som det blir. Men eg skal sende deg mi mail adr på pm, kanskje du er på msn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...