Elskeråværemamma Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 vesla begynte å reise seg og stå i går - så nå løper vi for å passe på henne hele tioden - er redd for at hun skal falle... bør vi kjøpe hjem til henne - ev hvor kjøper vi dette? (stavanger)
Athina' Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Det har aiden gjort siden han var 7 mnd og 1 dag, og ustødig til og begynne med. (Han er nå 7,5 mnd) Men hjelm har jeg ikke engang tenkt på, kommer heller ikke til å få tak i. Han har ramla ja, og kuler i hiodet har han fått, men han har lært seg nå at han må sette seg i stedet. Og det vil nok tuppa di gjøre også :-)
2 søte små:-) Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Jeg synes ikke dere skal kjøpe hjelm. Gutten min begynte å reise seg når han var 7 mnd, og det er blitt mye å passe på:-) De må bare lære seg å sette seg ned selv, og med hjelm tror jeg bare du gør vesla di en bjørnetjeneste. (selv om jeg gjerne skulle hatt hjelm i går når gutten min sparket i bordet slik at tripp trap stolen falt bakover) Lykke til, det blir nok mye løping i ukene framover, men merker at jeg slapper mer av nå, han har stått i ca 1 mnd nå og skjønner at han kan sette seg ned på rompa.
endelig mamma t 2 :) Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Hjelm nei? Det syns jeg ikke du burde kjøpe. Hun må jo lære seg å sette seg ned, holde balansen, passe seg for bordkanter osv, og at det gjør vondt å falle. Husk at hun ikke faller like "langt og tungt" som oss voksne. Litt kuler og blåveiser kan det bli, men det må til.
tittentei... Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Er sant det som sies her.Her skal det læres.Skal trene balanse osv.Men jeg har passet på.Jeg la tepper rundt noen ganger der gutten min sto.Har så hardt gulv.Noen har betong gulv,hardt som bare det.Da passet jeg på.Dem vil lære av fall også.Min gutt falt 2 ganger.Etter det,er han så forsiktig:)
jente08&jente2010<3 Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 jenta mi er 7 mnd nå, men reiste seg og sto langs bord og sofaer da hun var 5 mnd gammel faktisk. hun fikk dette litt, og etter det ble hun forsiktig. man kan jo ikke polstre barna heller:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå