Gå til innhold

hva liker dere å prate om

Anbefalte innlegg

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

jeg liker å prate om oppdragelse,kjærlighet,bryllup,mat,slanketips,trening,

liker å høre om fødsler.

å jeg elsker å planlegge.. skriver ned alle forslag i en bok.

nå planlegger jeg bursdagen min,bryllupet(selv om det er lenge til).

å har noen andre småplaner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppdragelse, forhold/kjærlighet, trening, jobb, bøker og ellers tull og fjas om alt og ingenting. :o)

Jeg er også en planlegger, elsker lister.;o)

Skrevet

Tror jeg da er ganske lik deg innen tema.. Også er jeg en liste person - alt skrives ned på lister.. Pakkeliste før vi skal på tur, gavelister til jul, liste over hva som skal ordnes før vi reiser på tur, hva som skal gjøres i heimen osv..

Skrevet

Tror jeg liker å snakke om alt mulig. Er generelt veldig glad i å snakke å snakker hele tiden når jeg er med venner føler jeg..hehe.. Liker også godt barneoppdragelse og barna mine og andre sine når jeg er med venner og familie som har barn. Er så morsomt å høre hvor like mange barn har. Og greit å høre at andre sliter med de samme tingene av og til. Liker også å snakke om jobb, fritidsaktiviter, hobbyer, og hverdagslige problemer og ting som foregår i samfunnet. Selv om jeg ikke kan skryte på meg at jeg fyller noe særlig med i politikken.

Skrevet

Er litt lik Kokkelimoke jeg. Snakker mye og ofte, og mye.. hehe.. og med alt og alle, kan kanskje tillegges.

Det er vel sånn at jeg snakker forskjellig med forskjellige mennesker. De jeg ikke kjenner så godt liker jeg å høre snakke, og det er i grunnen bare her jeg snakker såpass mye om meg selv.

Er til vanlig ikke den som bretter ut så veldig om meg og mitt.

Skrevet

Jeg liker å prate om det aller meste skulle jeg tro (og er enda mer pratsom IRL, der går det nok non stop hihi)

Elsker å planlegge forskjellig jeg også, nå er det 30 års dagene til meg og mannen i mars som er på planleggingsblokka:0)

Skrevet

Jeg liker å prate om barn, oppdragelse, kjærlighet, jobb, pedagogikk, livsstil og velvære, politikk, dagsaktuelle temaer, musikk, hobbyer, livssituasjoner, filosofi...

Jeg er ikke noe listemenneske, da. Når jeg pakker til ferie går det på en halvtime (til hele familien i 3 uker) - og stort sett glemmer jeg ikke noe innmari viktig ;-). Min livsfilosofi er at det meste ordner seg her i verden.

Skrevet

Det er faktisk litt forskjellig etter hvem jeg prater med. Er glad i å prate om alt fra politikk, fotball, barna, planter og dagligdagse ting.

Er også en planlegger.

Elsker lister og skjemaer. Driver nå med konfirmasjonen til den eldste. Er konfirmant den 7.9. Alt er i rute. Julegaver er under planlegging...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...