Gå til innhold

merkelig,noen som har vært borti dette..

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på sykehuset i går,pga,litt brunt slim.

fikk beskjed om at barnet i magen ikke var levedyktig,og at jeg kom til å få en SA i løpet av natten.

men det har ikke kommet noe mer siden jeg var på sykehuset,og jeg har ikke noe vondt i magen lengre heller..

noen som har fått den beskjeden,og at det var feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En skulle desverre tro at når de sier det så rett ut, så er sjansen liten for at spiren kan leve videre og bli ett friskt barn. Har flere venninner som har mistet spiren sin i en ma og ikke en sa. Da må de få piller og evt ha en utskrapning for å få ut rester når spiren er død. Om det ikke skjer noe hos deg de nærmeste dagene ville jeg ringt tilbake til sykehuset og fortelle hva de sa til deg i går og at det enda ikke har skjedd noe. Da får du nok komme inn på nytt for å se hvordan ståa er, enten du får en gledelig overraskelse eller trenger hjelp for å bli kvitt noe som er dødt.

Ingen fortjener dette, lykke til! Håper selvfølgelig alt er bra hos deg, hvis ikke skal jeg krysse fingrene for ny spire snart:)

Skrevet

jeg har ikke opplevd det. men jeg bare måtte skrive til deg. tenker på for en fæl natt du må ha hatt i natt. hvor langt er du på vei?

var du i ultralyd i går da siden de uttalte seg slik?

*sender en stor klem*

Skrevet

Hei!

Jeg hadde blødninger når jeg gikk med datter'n min. Fikk beskjed på legevakta at jeg måtte forberede meg på å miste og at det var veldig vanlig. Jeg dro hjem og tok det med ro, ringte mamma og fikk litt trøst.. :o)

Men så skjedde det ikke noe mer og i dag er datteren min 6 år og skolejente..!

Lykke til!

Skrevet

var på ultralyd,er 8+3 på vei.

legen sa at utviklingen ikke var mer en 5 uker,så hun sa at jeg hadde en spotanabort,og at jeg kom til å miste iløpet av natten.

men jeg blør ikke,og er ikke dårlig??

Skrevet

hei!

jeg hadde en ma i uke 18, kirurgen som fjernet det mente at det kunne vært dødt i to uker. ble oppdagen to dager før ultralydscreeningen, ved at det kom brunaktig slim. men jeg hadde ikke vondt, og det var ikke mye. tok ytteligere to dager fra det ble bekreftet til jeg hadde ingrepet. jeg hadde ikke mer blødninger, eller andre tegn.

jeg ble gravid kun to mnd etter dette, og fikk verdens fineste sønn sommeren etter;)

tenker aldri over det som skjedde, for det er oliver vi er velsignet med og elsker!!

håper det går bra med dere, og at dere får det barnet dere ønsker dere!!!

Skrevet

hvis det viser seg at det ikke er liv, noe du forsåvidt har fått bekreftet, og det ikke skjer noe, så oppsøk lege og be om en utskrapning. man kan få infeksjoner, og det er ikke bra å gå med det i seg for lenge. tegn på dette er bla feber.

måtte bare si det også!

Skrevet

hjerte slo fortsatt,så det var ikke dødt enda:(

skjønner ikke mye:(

Skrevet

hei! vet du.. dette har jeg fått beskjed om også.. to ganger!! første gang hadde jeg det som du beskriver i hele to uker, i uke 6+7. legen sa jeg nok hadde mista, men jeg forlangte en ultralyd.. og joda.. der slo hjertet som bare det! andre gangen hadde jeg en styrtblødning i uke 13. Da også dro jeg til legevakta der legen konstanterte en SA.. fikk ultralyd dagen etter, og der låg det en liten baby og sprella som bare det! i morgen begynner jeg på uke 15, og alt er bare bra:) har du hatt noen ultralyd enda?? eller har legen gitt deg diagnose uten videre? isåfall ring og få deg en ultralyd! ikke putt i deg noen abortpiller før du har fått det ordentlig bekrefta. mange blør i svangerskapet.. og enda flere har brunt utflod uten at det betyr noenting...

lykke til! hold oss oppdatert:)

Skrevet

oida.. ser jeg var litt rask på trykkerten her.. men det lever? det er jo bra!!

Skrevet

om hjertet slo så ville jeg tatt kontakt med lege og fått krevd en ultralyd tvert og klare svar... en klem til deg

Skrevet

har snakket med en privat klinikk i dag.

skal til ul der på fredag kl10.

har ikke blitt dårlig eller blør enda:)

håper virkelig at alt går bra,takk for gode svar jenter:)

Skrevet

Lykke til,håper det går bra,var selv til legen for tre uker siden,hadde blødd osv.fikk beskjed om at jeg hadde hatt en sa,men var på ultralyd i går,å alt i skjønneste orden,er 10+6 i dag :-)

Skrevet

Jeg hadde også det i uke 12. Dro til legen og han sa det var helt normalt da livmoren presser seg vei og det er mye blod der nede nå. Så lenge det ikke kommer friskt blod tror jeg du bare kan ta det med ro. Jeg fikk dessuten dette en kveld jeg var dritsliten og hadde stresset mye..

Jeg er i dag 13+4 og hørte hjerteslagene senest istad=:-)

Skrevet

etter det jeg forsto, har du vært på ul, og du var egentli 8 uker på vei, men fosteret er bare på str med uke 5 osv?? og at det DERFOR ikke er levedyktig?

hmm... håper alt ordner seg, og at de finner mer ut av den neste ul.

lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...