Dronningen! Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 .... for at jeg ikke er enkelte dibberes * svigermor! * Eksmann! * Dotten! (= kjærester/samboere som akkurat har kommet fra promperommet) * Helsesøster! * Fastlege! * Lærere til barna deres! * Ansatt i barnehagen til barna deres! For så mye dritt dere lirer av dere ang disse personenene har jeg aldri sett maken til... Om ikke dere gjør noe med livet deres så forblir livet så kjipt som det er i dag - DU ER DIN EGEN LYKKES SMED!
Ksenia & Anjem Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Jeg ser du er som vanlig i strålenede godt humør..
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 alle har man behov for å frese av seg litt, og da er det greit å gjøre det her! ;o)
Dronningen! Skrevet 19. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2008 Ja det er helt ok å få av seg dritten her inne men når det blir hakk i plata blir det vanskelig å ta folk seriøst. I mange forhold til andre mennesker bør man tenke på en del ting: * Det som er naturlig for deg, er ikke det for meg. * En sak har som regel 2 eller flere sider + den riktige! *Folk som ikke tilfører livet ditt noe positivt bør man kutte ut eller beholde minimal kontakt med. * Kommunikasjon er vanskelig men kan også være et verktøy for å få et godt forhold til andre. * Å tro og å anta er farlig, det var kanskje ikke slik den andre parten mente det. * Er man uenig og ikke finner en enighet - bli enige om at dere er uenige og legg det bak dere. * Klare man ikke å bli enig om at dere er uenige, ta kontakt med en 3.person som kan hjelpe dere. Du har bare en mulighet til å leve livet - lev det fullt ut!! Og ja, jeg er i strålende humør:o)
Twintipp og himmelblå Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Men, det er mange her inne, jeg GJERNE hadde vært svigermor for også))) Mange koselige damer:) Håper sønnen min treffer en av de:)
Gjest Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Må igrunnen bare signere denne :-) Med 3 sønner kan jeg i hvertfall skrive en liste over endel her inne jeg håper mine snner aldri finner seg maken til når de skal velge seg partner senere i livet...
Dronningen! Skrevet 19. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2008 Ja det er klart det er mange hyggelig her inne også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå