Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Nå er det 1 mnd siden sist vi har hatt sex.. Jeg klarer ikke å tvinge meg selv til å gjøre det heller, for han sin skyld. Det føles nesten som et overgrep om vi gjør det da, selv om jeg er på toppen. Har prøvd å bytte p-piller, men jeg tror ikke det er problemet heller.. for har aldri hatt særlig med sexlyst. Men første året ble det likevel veldig mye sex, fordi det var så godt med nærheten.... Nå begynner samboeren min å bli frustrert. Han har behov, og han trenger å føle at vi ikke bare er venner.. For min del kunne jeg ha levd et liv uten sex - intet problem. Hva kan jeg gjøre? Er bare i begynnelsen av 20årene.. Må også nevne at jeg har vært mye sliten i det siste (går til utredning hos legen) og trenger gjerne 11 timer søvn i løpet av et døgn..
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Er sånn selv.. ikke lyst på sex. Nå er det 1 år siden vi hadde sex. Og han begynner å bli mannevond..
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Ærlig talt! skjerp dere! Jeg har perioder jeg også med NULL sexlyst,og da bruker sambo også å bli "vanskelig"......MEN..jeg har jo sex oftere en dere da, det går faktisk an å gjøre noe for forholdet, det går an å strekke seg lenger for å beholde noe av "gnisten". Sikkert ikke noe bror -søster forhold de ønsker seg, samboerne deres:( Og til deg som ikke har hatt sex på et år: overrask mannen din i kveld med deilig sex, det er jaggu på tide.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Dere må finne sexlysten, ONANER!!!!!!! Det er det eneste som nytter. Kjøp dere en god dildo, vibrator og prøv dere frem...
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Har tenkt på å overasske han. Men jeg føler meg så lite sexy. Har ikke gått ned et gram siden fødselen og jeg var ikke slank før jeg fikk barnet heller. Frister ikke å by på seg selv med en sånn figur Hjelper liksom ikke at han sier han er glad i meg uansett når du føler deg som Keiko.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Høres ut som om noen lever i relativt vennskapelige forhold her. Hvis man ikke har hatt sex på en mnd, helt normal sier jeg. Men ett helt år? Da ville jeg vurdert om det ikke var noe skrekkelig galt med forholdet..
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 Jeg har det samme her. Det er frustrerende for meg også, ikke bare for han. Jeg har to tette, og de er forsatt veldig små begge to. Vi har ikke hatt sex i månedvis. Har ingen problem med vekten eller noe sånt. Har rett og slett ikke lyst. Vi har snakket sammen om det......ganske ofte. Sist gang var det for to dager siden. En ting er klart, jeg kommer aldri til å tvinge meg selv til det. Det aksepterer han jo, selvfølgelig. Håper at det er bare fordi jeg er for sliten..........
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #8 Skrevet 19. august 2008 Skjerp dere? Det er jo ikke som at jeg ikke prøver da! Har kjøpt orgasmekrem som skal gi en mer følsomhet i underlivet og gjøre en mer våt. Har glidekrem og alt. Jeg prøver å ha samleie med han, men ofte så føles det bare fryktelig ubehagelig og jeg blir rett og slett kvalm, fordi det føles som et overgrep og ikke kos. (Ja, jeg har gått til psykolog før, men dette var ikke noe psykologen tok tak i, selv om jeg har fortalt om det). Jeg vet jo at dette ikke er noen drømmesituasjon for mannen min, er jo derfor jeg spør om råd her. Og du som nevnte dildo og sånt.. Er nok ikke helt min ting.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #10 Skrevet 19. august 2008 Jeg er gravid med nr 3, og sex-lysten har vært på ferie hele svangerskapet. Allikevel får han vel slippe til en gang i uka sånn sirka, for husfredens skyld. Han blir jo så glad etterpå. Og det trenger ikke ta mer enn 5 minutter. Da jeg kan i mellomtiden nyte en glad og tilfreds mann i nærmere en uke før jeg må trå til igjen. Jeg synes det er verdt det, og føler meg ikke utnyttet eller lignende. Tror også det er sunt for ungene å ha en far som føler seg litt elsket også. Prøv å onaner, fantaser om lekre menn, så får du kanskje lyst på mannen din igjen.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #11 Skrevet 19. august 2008 Helt normalt og veldig vanlig å miste sexlysten etter å ha født barn. Når man er sliten, har man ike overskudd til noe. Ikke sex heller. Så vil du få tilbake lysten, må du pleie kroppen din, få nok søvn og overskudd. Min sexlyst var borte i mange år, og våknet til live etter at jeg ble 30. Da sov alle barna hele natten,
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #12 Skrevet 19. august 2008 men hva med nærhet- kroppskontakt- finnes mange ting som man kan gjøre som ikke skal lede til sex- og det er vel ikke usannsynlig at det er en sammenheng mellom sliten og null sexlyst... jeg vil anbefale å snakke skikkelig med kjæresten din og så også bli enige om at hvis dere feks skal massere hverandre - så er det bare det dere skal gjøre.... slik at ikke du ligger og blir massert og føler på at han forventer noe etterpå.. ellers så kan det hende at det finnes noen sexologer som har peiling- jeg har lest en del om dette- men husker ikke hvor og når.. skal skrive hvis jeg kommer på noe lurt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå