Hikken Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Ble inspirert av hun som hadde "dytta" sønnen sin og han var så grei å dele det med resten av bhg. Da min storebror var 3 år var han på butikken med mamma, han har alltid vært en utspekulert j*vel, og det viste han tydelig. De hadde passert godterihylla, og han synes det var rett og rimelig at han skulle ha litt sjokolade og annet godt, men det syntes ikke mamma. Var mye "jeg vil ha" og "nei" frem og tilbake før han plutseli utbryter (høyt, så det ljomer i hele butikken): Au, au, ikke slå meg mamma!! Drittunge :-P
Gjest Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 haha.. Gutten var tydelig utspekulert ja. hehe
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Da slenger jeg meg på med opplevelsen til en kompis av en venninne. Han måtte nemlig herje ganske kraftig med datteren sin da hun satte mat i halsen (type la henne over knærne med hodet lavere enn beina og slo henne i ryggen) - det gikk heldigvis bra, men selvsagt med gråt og tenners gnissel (for både far og datter) etterpå. Som trøst skulle hun få plukke seg ut noe godt da de var på butikken senere. Da de kommer til kassa utbryter datteren "dette (godiset) får jeg fordi pappa slo meg". Jaiiiks - perpleksiteten tok ham jo og han fikk ikke til noe annet enn å flire fårete til dama i kassa som nok tenkte sitt ;o)
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Sånn kan jenta mi finne på å si også.... men jeg må si jeg ble mer paff, og flau over denne!: Vi var på tur ut av flyet etter en uke i Spania. Snuppa spinner litt fremover i køen (har jo sitti stille i 4 timer, så ho var full av mark). Går ned før oss i trappa ut fra flyet, hvorpå ei dame sier til henne "neimenn, hvor er mammaen og pappaen din da?"...hvorpå jenta svarer "jeg har ikke noe mamma og pappa jeg"... Stakkar dama ble jo helt paff!!! Så kikker datteren min på meg, "jeg har jo bare mamma og XXXXXXX" (sambo sitt navn)... Ble litt småflau da, ja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå