Mayken Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Deilig å kunne senke skuldrene litt. Håper dette trimesteret blir bedre enn det første. Sliter med ekstrem savngerskapskvalme og håper det skal dabbe av i løpet av 2.tri.
moniki* 3 prinsesser* Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Hei velkommen hit til oss, og vi får håpe kvalmen din snart går over.. ¨Når har du termin? Lykke til videre...:-)
3snuppeliner Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Velkommen! Jeg kom hit for en uke siden og det var så deilig=:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå