metaMORfose Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Kan det være mulig at det bare er jeg som sitter her og Bammer idag? Jeg har ingen planer jeg. Lurer på om jeg skal shoppe litt på nettet. Google og shoppe. Det er livet det.. hehe.. liksom..
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Nå skal jeg snart kjøre sønnen i bhg, så skal jeg hjem å være husmor - gjøre masse husarbeid i et par timer, og det trengs! Så skal jeg avsted å spise lunsj med ei venninne. Gjøre bitte litt til i heimen før jeg hente sønn i bhg og mann på jobb. Det er mine planer for idag.
Mille** Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Har ingen planer egentlig, har fri fra jobb og skal gjøre litt husarbeid eneste. )
bambi på isen Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Er planleggingsdag her idag også, så jeg har en ekstra unge. Nå sitter alle 4 å perler, og jeg har vasket gulvene. Skal surfe litt på nettet før jeg begynner å brette litt klær :-) Må nok komme oss ut om en liten stund, men begynner ikke å mase om det når ungene er stille og rolige:-)
boble <3 Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Åh jeg skal på date<3 Vi har 2 års bryllupsdag i dag, har i all hemmelighet fikset barnevakt som kommer kl19.00.Så skal vi ut å kose oss på en ny restaurant her i byen. ÅHHH som jeg gleder meg!
metaMORfose Skrevet 19. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2008 Så koselig! Kos dere masse. Blir sikkert romantisk. Bryllupsdagen er hellig, da gjør alltid vi noe hyggelig også. )) Gratulerer med dagen!
boble <3 Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 Tuuusen takk metaMor, må holde meg på bam litt for å ikke røpe hva vi skal:0) Hi hi hi! Skal straks fortelle at han må dusje og ta på noe fint:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå